Monday, November 29, 2010

BERANI MATI : BLOG AKU BEST !


Lulu-Pages.blogspot.com....Blog ini adalah blog kebanggaan saya...Kenapa??? Lulu bermula dari takde apa-apa pun..Mula memang merangkak..Semua serba blurr..Syukurlah sekarang blog ini sudah mula mendapat tempat dihati blogger-blogger. Setelah hanya beberapa bulan (10 Jun 2010), saya tersangat bangga dengan hasilnya..(walaupun banyak lagi perlu dilakukan). Memiliki lebih 200 follower, saya yakin, blog ini akan menjadi idola bagi blogger-blogger baru..yeah.......

Blog ini diketegori sebagai blog yang penuh info pengetahuan dan berita semasa, yang boleh dikongsikan untuk semua orang.. Kalau malas nak buka paper, atau tertinggal berita-berita sensasi, juga jika ingin mengetahui apa sahaja yang terkini, disinilah tempatnya....ngee............

Tujuan utama blog ini adalah, 'For fun and to share any news, nor provide the knowledge'. Maklum, saya suka surfing internet..Bila surfing tu, banyak benda yang boleh dimanfaatkan..So, lebih baik dikongsi untuk semua orang..Ye, tak?

So, untuk tahun hadapan, saya mensasarkan 3000-5000 (sekarang dah 1000 lebih, biarpun hujung minggu...yihaaa.....Semangat!) uv sehari..Semoga tercapai...Doakan saya yer..




P/S - Segmen ini ditaja oleh Encik Ben Ashaari.




.

12 Penyokong CHELSEA:

Miera Hassan on November 29, 2010 at 5:40 PM said...

blog lulu mmg best la.. ^_^
sebab tu miera selalu melekat cni

Hishyamuddin on November 29, 2010 at 5:44 PM said...

datang bace berani mati ni..
good luck aww..

wannurfazrini on November 29, 2010 at 6:13 PM said...

yeahh mmg berani habisss!

Unknown on November 29, 2010 at 7:44 PM said...

oh...terhebat !...ayuh sama-sama menjadi yang terhebat..(^_^)

Nur Azila Ismail on November 29, 2010 at 8:09 PM said...

bgus2 :)

kita kena yakin dengan diri sendiri

yey !

Lulu Caldina on November 30, 2010 at 12:00 AM said...

mekasih semua....
sob..sob *terharu abis ni

Yaya Azura on November 30, 2010 at 12:51 AM said...

wah lulu...mmg berani mati...syabas !!!

Anonymous said...

kamikaze..hehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Cicak terbaru??"

Anonymous said...

Aku hanya menambahkan feed Anda ke favorit saya. Saya sangat menikmati membaca posting Anda.

Anonymous said...

Aku hanya menambahkan feed Anda ke favorit saya. Saya sangat menikmati membaca posting Anda.

Anonymous said...

Hanya berpikir saya akan komentar dan mengatakan tema besar, apakah Anda kode itu untuk diri sendiri? Benar-benar terlihat lebih sempurna!

Anonymous said...

Terima kasih banyak untuk menulis ini, itu luar biasa informatif dan menceritakan ton

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!