Wednesday, November 10, 2010

Coleen tak mahu anak lagi

Coleen

Wayne Rooney dan isteri mungkin tidak mempunyai anak lagi kecuali Coleen boleh mempercayai bintang bola sepak England dan Manchester United itu semula. “Wayne perlu melakukan sesuatu, baik di padang atau pun di luar padang untuk kembali mendapatkan kepercayaan isterinya semula,” kata satu sumber yang dipetik akhbar Daily Star.

‘Dia kecewa kerana masih tidak boleh bermain bola lagi akibat kecederaan.

“Dia juga bimbang kerana terbukti sukar untuk mendapatkan semula kepercayaan Coleen.

Coleen dan Kai..

Dia begitu inginkan seorang lagi anak selepas Kai. Tetapi Coleen memberitahunya, ia tidak akan berlaku dalam masa terdekat ini,” kata sumber berkenaan.


Rooney, pemain bola sepak berpendapatan paling lumayan dalam sejarah bola sepak Inggeris sebelum ini berharap percutiannya bersama Coleen di hotel paling mewah Dubai yang menelan belanja 40,000 paun (RM200,000) akan memulihkan hubungan dengan Coleen yang terjejas selepas kegiatan seksnya dengan dua pelacur ketika isterinya hamil, terbongkar.

Rooney kini menjalani rawatan pemulihan terhadap kecederaannya di sebuah klinik sukan terkemuka di Amerika Syarikat, tempat yang sama Tiger Wooods bersembunyi selepas skandal seks bintang golf itu terbongkar tahun lalu.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!