Monday, November 8, 2010

Dewi mahu heret Jupe

Dewi Persik

JAKARTA: Dewi Persik mengaku mempunyai bukti untuk mengheret Julia Perez atau Jupe ke pihak polis melalui aksi cakarannya. Kata Dewi, dia memvideokan kejadian dirinya dicakar Jupe.

Perkara itu didedahkan Dewi kepada wartawan detikhot dalam satu temu bual, semalam. Menurut Dewi, hal itu terjadi ketika penggambaran filem baru mereka berjudul ‘Arwah Goyang Karawang’ di Jakarta Pusat pada 4 November lalu.

“Saya boleh saja membalas tetapi kerana saya mempunyai bukti kejadian berikutan sering memvideokan setiap babak dalam filem yang saya lakonkan, maka saya berusaha menenangkan diri,” jelas Dewi.

Jupe

Selepas kejadian pergaduhan itu, Dewi melaporkannya ke balai polis Matraman, selain turut menjalani rawatan di Rumah Sakit Cipto Mangunkusumo.
“Saya melaporkan kejadian penganiayaan dan juga punya bukti daripada pihak hospital,” ujar Dewi atau nama sebenarnya Dewi Mulya Agung.

Sebelum kejadian itu, Jupe sempat mencemuh Dewi dengan menuduhnya tidak profesional kerana membatalkan penggambaran filem terbabit. Malah, Jupe juga mendakwa Dewi sakit jiwa.
“Saya tidak pernah ada masalah dengan sesiapa pun. Saya juga tidak pernah perang mulut melalui media dengan Jupe.”

“Saya hanya menjelaskan keadaan sebenar dalam satu sidang akhbar mengenai kekeruhan yang berlaku antara saya dengan dia. Tetapi, dia menuduh saya yang bukan-bukan di laman media online dan infotainment,” kata Dewi lagi.


P/S - Susah nak cari gambar mereka yang tak seksi..adeh..





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!