Tuesday, November 9, 2010

Pemandu lori maut rempuh treler

BEGINILAH keadaan lori yang remuk menyebabkan pemandunya maut dalam kemalangan di Kilometer 25.2, Jalan Maran-Bandar Jengka, Maran semalam.

KUANTAN - Akibat gagal mengawal kenderaan, seorang pemandu warga Bangladesh maut apabila lori yang dipandunya merempuh sebuah treler di Kilometer 25.2, Jalan Maran-Bandar Jengka dekat Maran semalam.

Semasa kejadian pada pukul 5.15 pagi itu, mangsa yang dikenali sebagai Babu, 27, mati di tempat kejadian akibat parah seluruh anggota badan, remuk di kepala serta putus kaki kanan selepas merempuh treler yang diletakkan di bahu jalan.

Ketua Polis Daerah Maran, Deputi Supritendan Ahmad Johari Shahabuddin berkata, mangsa yang memandu lori membawa muatan mi itu gagal mengawal kenderaan sebelum merempuh treler tersebut.
"Mangsa dalam perjalanan ke Bandar Pusat Jengka dikatakan gagal mengawal kenderaan kerana laluan berselekoh sebelum merempuh treler yang diletak di bahu jalan.

"Dia didapati tersepit di tempat duduk pemandu manakala kelindan berusia 32 tahun cedera ringan. Bomba mengambl masa kira-kira sejam untuk mengeluarkan mangsa," kata beliau semasa dihubungi.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!