Tuesday, January 11, 2011

Piala FA : Chelsea bertemu Everton..


Juara bertahan, Chelsea pula akan bertandang ke Everton manakala pemenang perlawanan ulangan pusingan ketiga di antara Wolves dan Doncaster akan bertemu sama ada Stoke atau Cardiff.

Manchester United diundi bertemu Southampton pada pusingan keempat Piala FA selepas mereka berjaya menyingkirkan Liverpool 1-0 malam kelmarin.

Ia umpama ulangan pertemuan final Piala FA 1976 yang dimenangi Southampton dan perlawanan kali ini akan berlang- sung di gelanggang The Saints itu pada 29 atau 30 Januari ini.

Undian awal pagi semalam telah menyaksikan lima pasukan dari Liga Perdana England akan bertemu sesama sendiri iaitu Bolton berdepan Wigan, Ful- ham berdepan Tottenham dan Aston Villa berdepan Blackburn.

Arsenal dan Leeds yang terikat 1-1 pada Sabtu lalu pula pemenangnya nanti akan berdepan pasukan divisyen tiga, Huddersfield.

Pasukan yang menghuni tangga tercorot Liga Perdana England, West Ham akan menjadi tuan rumah kepada Nottingham Forest manakala Birmingham menanti kunjungan Coventry dan pemenang aksi ulangan Manchester City dan Leicester akan bertemu Notts County.



.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!