Wednesday, March 9, 2011

Terperangkap didalam lift selama 8 hari..


Seorang wanita terpaksa menghabiskan hari-harinya di dalam lift. Kejadian ini bukan disengajakan untuk mencipta rekod, namun wanita itu benar-benar terperangkap dalam lift di Sitges, Sepanyol, selama lapan hari.

Wanita yang tidak diketahui namanya itu, menggunakan lift di dalam apartmennya. Tidak diduga, tiba-tiba lift itu berhenti. Selama lapan hari, perempuan tersebut terpaksa menghabiskan waktu di dalam lift.

Ketika ditemui oleh pihak polis, dia sudah dalam keadaan pengsan.

Menariknya, pihak polis mengetahui perempuan 35 tahun tersebut terperangkap, melalui keluarganya di Madrid, yang kemudian melaporkan ada keluarga yang hilang. Ketika mereka tiba ditempat kejadian, mereka terdengar suara meminta tolong.

Seperti dipetik dari AFP, keluarga mangsa yang terdengar teriakan meminta tolong langsung bergegas menuju Balai polis dan berusaha menyelamatkan mangsa.

Hingga kini tidak diketahui bagaimana wanita tersebut boleh bertahan selama lapan hari dalam lift . Setelah penyiasatan dilakukan, polis mengetahui lift tersebut berhenti akibat masalah bekalan elektrik.



.

1 Penyokong CHELSEA:

eima on March 10, 2011 at 10:13 AM said...

teringat cite hantu malaysia blok 13 ??
ke ape tah kat tv 3 tu ..dira jd pompuan buta...


2 org terperangkap dlm lift .. sbb nk survive yg lagi sorg bunuh dan mkn ...pastu hantu asek la kaco org dlm lift

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!