Wednesday, April 6, 2011

Kristen Stewart - Robert Pattinson akhirnya berkahwin...


Akhirnya Kristen Stewart dan Robert Pattinson berkahwin. Perkahwinan itu merupakan sebahagian dari adegan ‘The Twilight Saga’s Breaking Dawn.’  Menurut aceshowbiz, adegan istimewa di mana Bella Swan dan vampire tampan Edward Cullen saling mengikat janji itu, tengah difilemkan bulan ini.

“Malam perkahwinan yang panjang.  Pengambaran berlangsung hingga pukul 6 pagi.  Semua orang mengenakan pakaian dengan rapi dan anggun,” kata Mia Maestro, salah seorang pelakon yang memegang watak bagi karakter baru dalam ‘Breaking Dawn,’ seperti ditulis di twitternya.

Pelakon lain yang terlibat dalam proses pembuatan filem ‘Breaking Dawn’ juga mengeluh keletihan selama proses pengambaran.  Meskipun mereka tidak mendedahkan lebih lanjut mengenai adengan perkahwinan  Bella dan Edward, namun mereka meluahkan rasa letih mereka melalui akun twitter masing-masing.

“Kenapa aku tidak dapat tidur?! Pengambaran malam ini benar-benar membunuhku!  Betul-betul mengganggu pola tidurku,” kata Ashley Greene, pemegang watak Alice Cullen, melalui twitter-nya.

“Pengambaran sepanjang 14 jam malam semalam.  Vampire di mana-mana!  Tidak tahu samaada aku harus  harus rehat dan tidur atau tetap berjaga,” tulis Gil Birmingham, pelakon Billy Black, ayah kepada Jacob Black dalam ‘Twilight.’

“Pengambaran malam ini sungguh meletihkan.  Sekarang saya akan pergi tidur!” ujar Myanna Buring yang memegang lakonan sebagai vampire Tanya.

‘The Twilight Saga’s Breaking Dawn: Part I’ akan ditayangkan di AS pada 18 November 2011, sementara ‘The Twilight Saga’s Breaking Dawn: Part II’ akan menyusul tayangannya pada 16 November 2012.



.

8 Penyokong CHELSEA:

eyjalukman on April 6, 2011 at 3:01 PM said...

laa , dlm filem rupanya . haha

Syafiq Ahadin on April 6, 2011 at 3:04 PM said...

Ingatkan kawin betul2...perghhh!!!

Unknown on April 6, 2011 at 3:15 PM said...

huh...memang terkena...

Makbed on April 6, 2011 at 3:33 PM said...

GIYAHHHHHH!!!!! Tak sabo nak nunggu ni.

Unknown on April 6, 2011 at 4:04 PM said...

apesal tak rase terkejot ek, ke sbb dah dapt agak.. hoho

manggosteen on April 6, 2011 at 4:37 PM said...

mmg kena layan ni..tak penah miss lagi filem dia..mmg best twilight..

yayalya on April 6, 2011 at 4:58 PM said...

tak sabar nak tggu mereka kahwin!! ish lambat pulak nak tggu hujung thn ni

Hudalatip on April 6, 2011 at 7:15 PM said...

tapi bukan ke diaorang mmg couple di luar filem kan?

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!