Monday, May 2, 2011

Selamat bergelar suami dan isteri..


Zed Zaidi, sudah selamat menjadi suami kepada Nelly Natalia, 29 april yang lalu di Restoran Felda Villa..
 
Bercerita tentang detik perkenalannya dengan wanita tersebut yang juga ahli perniagaan, Zed memberitahu mereka bermula sebagai rakan Facebook sehinggalah kemudian bertukar menjadi rakan perniagaan sebelum hadirnya bibit-bibit cinta.

“Kami kenal di laman sosial Facebook sejak tahun 2008. Selepas itu saya tolong dia usahakan perniagaan dalam talian miliknya.
“Pada asalnya kami hanya rakan biasa sahaja sehinggalah selepas menunaikan umrah tahun lalu, saya mendapat petunjuk dialah calon yang paling sesuai untuk saya,” katanya. Tambah Zed, Natalia merupakan seorang gadis yang memahami dan sentiasa setia dengannya.


“Dia sangat memahami kerjaya saya sebagai pelakon kerana dia pun dahulu pernah bekerja di TV3. Lagipun dia antara kawan yang sentiasa ada di sisi saya serta sanggup mendengar masalah saya,” ujarnya.



P/S - Semoga berbahagia kekal selamanya..



.

1 Penyokong CHELSEA:

H.U.S.M.Y.N.A on May 2, 2011 at 11:48 AM said...

Lulu...jom join GA ku....hehe

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!