Wednesday, June 22, 2011

Chelsea FC dan Manager yang baru *WELCOME~


Chelsea telah berjaya mendapatkan Andre Villas Boas sebagai pengurus baru pada malam semalam selepas bayaran 13.2 million.

Chelsea akan memperkenalkan beliau secara rasmi bulan depan, sebaik sahaja dia telah menghabiskan beberapa hari bekerja dengan pemain dalam latihan.

Kemajuan yang menggembirakan itu telah dibuat pada hari Selasa, dengan Porto mempromosikan penolong jurulatih mereka, Vitor Pereira, sebagai pengurus dan memberitahu bursa saham Portugal bahawa wang pembebasan telah dibayar dan bahawa kontrak mereka dengan Villas-Boas telah ditamatkan.

Satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Chelsea malam tadi menimbulkan persoalan tentang bagaimana wang itu dibayar. 'Kami maklum bahawa fasal pembebasan Andre Villas Boas-telah diaktifkan,' dan "Kami pada masa ini boleh mengesahkan kepentingan kami pada dia dan berharap untuk mencapai persetujuan bersama mengenai terma peribadi. '


Villas-Boas, yang pernah berkhidmat Chelsea sebagai pembantu kepada Jose Mourinho, dijangka membawa dua orang anggota kakitangan kejurulatihan dengan dia ke London -  fitness trainer, Jose Maria Rocha dan scout Daniel Sousa.

Difahamkan beliau juga mahu membawa Falcao dan Joao Moutinho, dua pemain utama.. Presiden Porto Jorge Nuno Pinto da Costa segera meletakkan harga pada ketua mereka malam tadi, menilai Falcao pada £ 26.5m dan Moutinho £ 35.5m .

'Apabila beliau pergi untuk menghabiskan hujung minggu di London sebulan atau lebih yang lalu, saya bercakap dengan Vitor Pereira dan bertanya kepadanya sama ada beliau akan bersedia untuk mengambil alih, "katanya.

Baru-baru ini Villas-Boas berkata London merupakan bandar dia merasakan dia boleh hidup dengan sempurna dan, berdasarkan beberapa laporan yang wujud dari Portugal semalam, beliau mewah jika menjadi pengurus chelsea.











P/S - Lepas ni ramai gadis akan bertukar arah dan menyokong chelsea sebab manager dia handsome dan muda woo.. ekeke...








.

3 Penyokong CHELSEA:

Andrik McVean on June 22, 2011 at 5:20 PM said...

he is the youngest manager for chelsea so far i guess

Anonymous said...

thank dtg jenguk..so sy follow dan letak link dlm blog sy nnti leh dtg sini lagi...thank 4 ur support

Anonymous said...

harap2 manager chelsea baru ni bertahan lama sikit..jangan satu musim je jadi manager chelsea..da kena pecat..hihi.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!