Saturday, June 4, 2011

Kawan berkaki empat..

Bintang pop, Afgan Syah Reza yang merupakan pelajar sebuah universiti di Kuala Lumpur pulang ke Indonesia, baru-baru ini untuk menyambut hari kelahirannya bersama para peminat dan ahli keluarga.

Penyanyi keturunan Minang itu meraikan hari lahirnya yang ke-22 pada satu majlis istimewa di studio stesen televisyen RCTI di Kebon Jeruk, Jakarta pada 27 Mei lalu.

Afghan yang mengikuti pengajian di Universiti Monash, Kuala Lumpur sejak Februari lalu berkata, dia masih dalam proses menyesuaikan diri dengan kehidupan di Malaysia tetapi sudah banyak belajar hidup sendiri.

“Tinggal berjauhan dengan ibu bapa bermakna saya lebih banyak berdikari.

“Saya kini melakukan perkara yang biasanya dilakukan oleh ibu bapa saya untuk saya, seperti mencuci pakaian dan membayar bil,” kata pemuda itu.

Katanya, dia sekarang mempunyai ‘kawan berkaki empat’ untuk membantunya menghilangkan rasa rindu kepada keluarga.

“Saya memelihara seekor anjing sebagai teman bermain dan supaya tidak berasa kesunyian apabila berada di pangsapuri saya,” jelas Afgan.




.

2 Penyokong CHELSEA:

Akmall Razlan on June 4, 2011 at 10:55 PM said...

anjing?? >,< dia bukan Islam ek?..

bella_bumbum on June 4, 2011 at 11:29 PM said...

hahaha.lepas ni selalu la pergi monash sebab nakjumpa afgan. haha

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!