Monday, July 4, 2011

"Curang bukan bermakna saya syaitan"


Jesse James telah memaafkan dirinya sendiri diatas kecurangan yang menyakitkan hati bekas isterinya, Sandra Bulock. Dia telah mengakui kesalahannya dan merasakan bukan orang jahat.

"Saya tidak pernah mendapat komen negatif, tidak dari sesiapa pun. Satu-satunya orang yang berkata negatif tentang saya adalah paparazzi, dan tentu saja mereka dibayar," kata James, seperti dipetik dari laman Showbizspy.

Dia yakin media berperanan membangun pandangan negatif tentang dirinya. Tapi, dia tidak peduli kerana merasa memiliki banyak sokongan dari orang disekelilingnya. "Saya memang telah mengkhianati isteri saya, tapi itu juga dilakukan oleh ramai orang," katanya.

Dia sedar telah menyakiti isterinya. Tapi, itu bukan lalu membuatkannya menjadi seorang penjahat atau syaitan. Dia memaafkan dirinya sendiri kerana merasa sudah meminta maaf kepada mantan isterinya. "Saya sudah berbuat salah, dan saya minta maaf," ujarnya.

Walaupun sedar curang itu salah, lelaki yang kini bertunang dengan seniman tatoo Kat Von D itu tidak tergerak berbual dengan Bullock demi mempertahankan hubungan rumah tangganya ketika itu. "Pasti sangat menyakitkan jika kalimah yang muncul hanya akan membuatkan hidupnya tidak tenang," ujarnya.

Bullock mengetahui skandal kecurangan suaminya dengan sejumlah wanita penggoda melalui media. Khabar pertama yang heboh adalah kecurangan suaminya dengan seorang model bertatoo Michelle 'Bombshell' McGee, sekitar Mac tahun lalu.

Menyusul berita itu, James dikhabarkan curang dengan tujuh wanita selama menjadi suami Bullock.




.

5 Penyokong CHELSEA:

Amy Amira on July 4, 2011 at 8:57 PM said...

sape x marah kalau laki dia curang..sume pompuan marah kalau laki diaorg curang

Kancil 8349 on July 4, 2011 at 9:49 PM said...

laki ke bini ke...sama je...kalau dah curang hati sapa yang tak panas...

Lulu Caldina on July 4, 2011 at 9:58 PM said...

@Ums Niza betul tu.. haish..

Syafiq Ahadin on July 4, 2011 at 10:10 PM said...

Lulu!!
boleh tak buat post pasal promote Harry potter... hehe!!! agar dapat pecahkan rekod transformer... hehe!!! harry potter 15 july nie!!

Syafiq Ahadin on July 4, 2011 at 10:11 PM said...

tapi kan...kalau di luar negara diorang dah ntah brapa kali 'buat' ngan bukan istri. pergghhh!!!

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!