Sunday, August 7, 2011

Siti Nurhaliza : SimplySiti Halal..


Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin menjelaskan setiap produk dikeluarkan syarikatnya, SimplySiti Sdn Bhd halal dan suci digunakan serta mematuhi segala prosedur yang ditetapkan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Presiden SimplySiti Sdn Bhd itu juga memohon orang ramai tidak terpengaruh dengan dakwaan di laman sosial yang mendakwa produk keluaran syarikatnya itu menggunakan berus yang dibuat daripada bulu babi.

Menyifatkan dakwaan itu sebagai cubaan menjatuhkan imej dan reputasi produk mereka, Siti berkata, pihaknya akan segera mendapatkan penjelasan JAKIM bagi merungkai segala keraguan yang dibangkitkan pengguna jenama berkenaan.
 Siti berkata, selama ini mereka sentiasa menjalin kerjasama erat dengan JAKIM dalam memastikan segala penghasilan produk SimplySiti mematuhi prosedur yang ditetapkan sebelum diberi kelulusan halal.

“Produk SimplySiti serta berus di dalamnya sudah mendapat pengesahan halal JAKIM, malah tidak terbabit dengan dakwaan seperti dibangkitkan dalam blog itu.
“Kami menjamin produk SimplySiti adalah halal dan berus yang digunakan dalam produk kosmetik yang dipasarkan juga mematuhi piawaian halal seperti ditetapkan JAKIM,” katanya.

Penyanyi yang kembali hangat dengan lagu Falling In Love itu berkata, produk SimplySiti melalui proses pemeriksaan dan siasatan terperinci JAKIM.



.

3 Penyokong CHELSEA:

BTS on August 7, 2011 at 11:37 AM said...

saya tak akan pakai pakai produk ni...tobat..org pakai duit pun tak akan saya pakai,,

Nini D.. on August 7, 2011 at 11:37 AM said...

kalo takde angin,..masakan pokok bergoyang..

moh dengar lagu "pokok"..kikiki

CIK PARO! on August 7, 2011 at 12:19 PM said...

gunakan tanpa was-was ye..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!