Monday, December 19, 2011

Ibu melihat wajah malaikat dalam imbasan kehamilannya


Apabila Dee Lazarou sakit akan bersalin hari itu, dia tahu risiko akan melahirkan dirumah.

Tidak ada yang bidan yang menyambut bayi Leo ke dunia kerana ibunya melahirkan di atas lantai bilik mandi mereka, dan hanya dibantu oleh keluarganya.

Tetapi dia tahu bahawa kemudaratan tidak dapat datang kepadanya - kerana mereka telah diberikan satu tanda bahawa 'sesuatu' sedang memandang di dalam rahim.
Peliknya dalam gambar imbasan yang diambil Leo anaknya apabila dia telah mengandung 12 minggu, Puan Lazarou jelas boleh melihat wajah yang menyerupai malaikat sedang memandang anak dalam kandungannya.

Dia dan suaminya yakin dia sedang melihat ke atas bayi yang belum lahir itu, untuk melihat dia dilahirkan dengan selamat. Puan Lazarou, 31, ketua pasukan kecemasan bilik komunikasi untuk pasukan polis, berkata: 'Ia adalah seperti keselesaan untuk berfikir seseorang itu menjaga anak kami.

'Apabila saya melahirkan di atas lantai bilik mandi kami, tidak ada bidan untuk membantu kami dan suami saya terpaksa menyambut Leo.

'tali pusatnya berada di sekeliling lehernya dan ibu saya yang menarik tali pusat itu. Ia merupakan satu pengalaman yang menakjubkan, tetapi saya yakin bahawa malaikat penjaga sedang menjaganya untuk memastikan dia dihantar dengan selamat. '


Puan Lazarou hanya 12 minggu ke kehamilannya apabila imej yang luar biasa dikesan dalam gambar imbasan yang diambil di Hospital Lister di Stevenage. Puan Lazarou, yang tinggal bersama suami Thomas, 34, seorang anggota polis, dan anak Oliver mereka, tiga, di Stevenage, berkata: 'Saya tidak melihat gambar imbasan sehingga kami pulang ke rumah. Saya melihat dengan Oliver, memberitahunya bahawa ia adalah gambar adik lelaki atau perempuan, saya dapati sesuatu yang ganjil di sudut gambar.

'Saya dapat melihat dengan jelas bahawa ia adalah wajah. Saya menunjukkan kepada suami saya apabila dia pulang ke rumah dari kerja. "Kami terkejut melihat - kerana ia adalah imej yang jelas. Ia adalah keselesaan kepada saya sepanjang kehamilan, apabila mengetahui bahawa kita mempunyai seseorang yang menjaga bayi kami dalam rahim.







.

9 Penyokong CHELSEA:

Shaiful Zaidi on December 19, 2011 at 3:55 PM said...

mana dia tau yg tu malaikat?...entah2 imbasan organ dalaman dia atau jelmaan jin ka...

aReLaN on December 19, 2011 at 3:56 PM said...

lawa gak puan larazou ni.hehehe

Hanis Azla on December 19, 2011 at 4:13 PM said...

mak dgn anak2 sama2 comel..

Dyla Zaman on December 19, 2011 at 6:18 PM said...

hahah.. kemain jelmaan malaikat.. adoii.. sib baik anak chomel.. hehe.. :)

Ce'gu JAERA on December 22, 2011 at 10:13 AM said...

ehehehe.. kebetulan je tu imej jadi mcm tu

Anonymous said...

Klu malaikat xkan la rupe menakutkan mcm tu.. nth2 jin.. huhu...

rahin on December 25, 2012 at 12:28 PM said...

Menyeramkan...

lezani said...

erm malaikat ek? kite pun xtau.. tapi kite nk ckp.. mak ngan anak lawo ..

Anonymous said...

malaikat depa la kowt.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!