Monday, December 5, 2011

Ibu yang luar biasa , humban anak dari bangunan yang terbakar


Ini adalah masa yang luar biasa buat seorang kanak-kanak perempuan yang berusia tiga tahun yang telah diselamatkan dari bangunan yang terbakar selepas dilambung dari tingkap tingkat ketiga oleh ibunya.

Ashley Brown, Stone Mountain, Georgia, berkata pemikiran beliau yang pertama adalah untuk menyelamatkan dua anaknya apabila kebakaran berlaku dari sebuah pangsapuri tingkat bawah, meninggalkan keluarga yang terperangkap di dalam.




Rakaman video menunjukkan ibu berusia 23 tahun yang menghumban anak yang berusia enam bulan ke dalam tangan asing. Cik Brown berkata menjatuhkan bayi adalah keputusan yang paling sukar dalam hidupnya ', menurut berita Channel 2.

 


Dan dia memberitahu AJC.com: Sesetengah orang mengatakan humban dia. Dan sesetengah orang mengatakan tidak. 'Dia memandang saya dan saya melihat kepadanya. Saya berkata, "Tolong tangkap bayi saya." Dia berkata, "Saya berjanji saya akan," dan dia ditangkap dia. '

Ibu muda kemudian jatuh dengan bayi, James, berdoa bahawa dia akan mendarat dengan selamat di tangan penyelamat di atas tanah.

 


Kemudian, dia mengikat tali di sekitar pinggang dan lengan Jayden anak perempuannya berusia tiga tahun dan melepaskan kanak-kanak itu kepada orang ramai, jiran-jiran yang berkumpul di bawah tingkap apartmen.


Laporan mengatakan kerosakan bangunan di dalam blok 500 3 Oaks Bend selepas bermula pada kira-kira 6:45 pm. DeKalb Pegawai Polis Miguel Anchundia berkata pihak berkuasa juga membantu dua orang wanita lain yang terperangkap di apartmen yang lain di tingkat tiga.

Kucing juga terselamat selepas dilambung dari tingkap.

Empat orang, termasuk kanak-kanak, telah dibawa ke hospital dalam keadaan stabil, kata polis. Brown berkata kedua-dua anak-anaknya dalam keadaan yang stabil selepas pengalaman pahit.








.

2 Penyokong CHELSEA:

C i k P i p i T e m b a m on December 5, 2011 at 5:11 PM said...

apa nk jadi la..giloss !

aku budak klang on December 5, 2011 at 5:40 PM said...

mmg sesuatu yg sukar utk dilakukan....

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!