Saturday, December 17, 2011

Kylie Jenner, 14, kelihatan sedikit canggih dalam balutan pakaian yang anggun

Bagi selebriti moden, Hervé Léger balutan pakaian adalah sesuatu yang harus didalam almari pakaian, tetapi ia tidak kerap bila anda melihat seorang anak muda yang berpakaian dengan pakaian yang terkenal.

Walau bagaimanapun, malam tadi Kylie Jenner yang berusia 14 tahun mengambil keputusan untuk mengabaikan usia dan keluar dalam pakaian berwarna perak untuk pelancaran Kardashian Khaos di Las Vegas.

Si rambut coklat cantik mengenakan pakaian yang canggih dengan sepasang tumit pusing Christian Louboutin, serupa dengan gaya yang digayakan oleh adik-beradiknya yang lebih tua.
Kylie, melepaskan rambut panjang di sekitar bahunya, dan memakai make-up yang sederhana sambil menjadi tumpuan jurugambar pada majlis itu.

Walaupun lebih tua Kylie kakak Kendall, 16, telah dikritik pada masa lalu apabila memakai pakaian yang lebih tua daripada umurnya, ia kali pertama Kylie, anak bongsu keluarga Kardashian / Jenner, menghadapi kritikan itu.

Tetapi anak-anak gadis tidak lama lagi untuk menghadapi tahap yang sama kemasyhuran sebagai saudara mereka lebih tua, Kim, Kourtney dan Khloe, selepas diumumkan kedua-duanya tidak lama lagi akan mendapat rancangan realiti mereka sendiri.










.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!