Friday, December 2, 2011

"Saya kata tangkap bukan tangkap ikan.."


Golden Retriever ini benar-benar seekor anjing laut.

Berusia lima tahun, Becky mengkagumkan pemiliknya apabila dia pergi ke dalam laut dan pulang dengan tangkapan yang akan menjadikan kebanyakan pemancing cemburu - satu ekor ikan kod yang agak besar.

Tony Smith, 71, telah berjalan bersama Becky pada Minsmere Sluice, berhampiran Aldeburgh, Suffolk, apabila dia berenang ke laut.

Pelukis yang telah bersara dan penghias itu menjangka haiwan kesayangan beliau akan kembali ke pantai dengan sedikit kayu hanyut lama.
Tetapi beliau terkejut apabila Becky datang dengan mangsa licin dalam rahang beliau. Ikan kod dianggarkan seberat 5 £.. Smith, dari Leiston, berkata bahawa Becky kadang-kadang menangkap obor-obor atau mengambil cebisan kayu hanyut. Tetapi sehingga sekarang dia tidak pernah berjaya menangkap ikan.


  
Beliau berkata: 'Becky suka laut dan dia sentiasa di dalam air. Dia sering membawa kembali obor-obor.

'Saya selalu membawa kamera saya, lalu saya telah mengambil gambar.

Encik Smith, yang mempunyai tiga ekor anjing, berkata tangkapan Becky adalah amat jarang berlaku.

'Saya menunjukkan gambar itu kepada nelayan di Sizewell dan mereka berkata mereka tidak pernah melihat apa-apa seperti itu,' katanya.









.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!