Thursday, December 22, 2011

Torres: Pemilik Liverpool berbohong kepada saya dan peminat tidak tahu kebenaran tentang mengapa saya menyertai Chelsea


Fernando Torres telah mendedahkan mengenai Liverpool, dengan mendakwa kelab itu berbohong kepadanya dan bahawa pemilik Liverpool telah membuat janji-janji palsu. Penyerang Chelsea itu berkata beliau telah dikecewakan oleh Fenway Sport Group sebelum nilai £ 50million perpindahannya ke Stamford Bridge pada bulan Januari.

'Peminat Liverpool tidak tahu kebenaran tentang mengapa saya yang ditandatangani untuk Chelsea,' pemain berusia 27 tahun, yang menghabiskan masa selama tiga setengah musim di Anfield, memberitahu televisyen Sepanyol.

'Peminat tidak tahu separuh daripada apa yang berlaku. Mereka tidak tahu apa yang orang-orang yang bertanggungjawab di Liverpool seperti - mereka mempunyai persepsi yang sama sekali berbeza dari apa yang dilihat. Mereka membuat janji namun tidak ditepati dan untuk megekalkan saya kerana saya sedar yang saya tidak mempunyai masa untuk menjadi sebahagian daripada projek yang akan mengambil masa bertahun-tahun.

Bekas pemain Liverpool itu, yang menjaringkan 81 kali dalam 142 penampilan Liverpool, juga cuba untuk membina jambatan dengan setia Anfield. 'Saya tidak mempunyai apa niat jahat terhadap peminat Liverpool,' katanya. 'Saya tidak mahu meninggalkan Liverpool seperti cara saya lakukan tetapi kelab itu berbohong. Saya kecewa dan saya tidak faham mengapa peminat membenci saya. '



Dan dia yang telah menjaringkan hanya lima kali dalam 35 penampilan Chelsea, Torres menyokong dirinya untuk mencari semula sentuhan jaringan untuk The Blues dan Sepanyol.

'Memang benar bahawa Vicente Del Bosque bimbang tentang saya dan prestasi saya untuk Chelsea. Terpulang kepada saya untuk kembali menjadi penyerang seperti sebelum ini.

'Jika saya kembali bagaimana saya beberapa tahun yang lalu, saya sekali lagi akan memainkan peranan yang penting dalam pasukan kebangsaan Sepanyol.'

'Saya akan cuba menjadi sangat merendah diri dan kembali  dalam kesebelasan utama di Chelsea, "kata Torres.


"Ia sukar berada di bangku simpanan tetapi saya menghormati pemain yang bermain. Saya akan menyokong pasukan dan mendapatkan tempat saya kembali, "katanya.







P/S - Destinasi hujung minggu ni.. ;)

 



.

1 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on December 22, 2011 at 7:56 PM said...

yeaahhh, Torress 'the betrays'. He will always walk alone... ehehehehe

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!