Thursday, December 22, 2011

Kian Egan (Westlife) menjadi bapa apabila isteri, Jodi Albert melahirkan anak


Dengan hanya empat hari untuk Hari Krismas, hadiah sedang dibalut dan diletakkan di bawah pokok itu sehingga pagi 25hb. Tetapi Kian Egan, Westlife mendapat hadiah awal tahun ini kerana dia menjadi bapa buat kali pertama selepas Jodi Albert isterinya melahirkan anak lelaki semalam.

Bekas bintang dan penyanyi pop - yang berkahwin dua tahun lalu di Barbados selepas hubungan romantik lima tahun - telah menamakan anak itu sebagai KOA. Kian mengumumkan berita gembira itu di laman Twitter beliau malam tadi dan menulis: 'KOA' bayi lelaki kami dilahirkan hari ini pada 6.10 petang. Jodi Albert adalah seorang wanita yang menakjubkan. Love mereka berdua... Kedua-dua mereka melakukan hal yang menakjubkan, sungguh bangga. X. '

Beliau kemudian mengucapkan terima kasih kepada peminat untuk mesej mereka dan sokongan, mengakui beliau terkejut menerima mesej begitu banyak.

Beliau menambah: 'Wow thanks guys. Amazing untuk melihat KOA di UK! '

Dan bercakap empat jam selepas kelahiran, beliau berkata beliau sangat penat dan 'separuh tidur'.

Beliau berkata: 'Kami mempunyai satu malam yang panjang malam tadi, jadi kami kedua-dua sangat letih.



Dan sumber yang dekat dengan bintang itu berkata, Kian telah bersiap sedia untuk beberapa minggu yang lalu, memilih untuk bekerja dari rumah di Sligo. Dia juga menyewa sebuat pesawat dari London selepas X Factor akhir, dan memilih tidak bermalam.
Mereka berkata: 'Dia tidak akan melepaskan peluang ini. Dia tidak sabar menjadi ayah. '






P/S - Destinasi hujung minggu ni.. ;)

 



.

1 Penyokong CHELSEA:

Nurul Dyanna on December 22, 2011 at 5:44 PM said...

tahniah...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!