Thursday, January 5, 2012

Inilah masanya Lulu Caldina review blog korang

Dengan segmen terbaru lulu, maka inilah 5 entri terbaik dan berjaya lulu review.... Terima kasih sebab sudi join, dan jika tidak terpilih, bukan beerti korang tak best tau... Nak blogwalking peserta segmen boleh intai entri ni  Lulu Caldina Review Blog.


http://ciksibuk.blogspot.com/

Pertama, ini 1st time saya join pertandingan. Dan selama ni saya tak pernah menang. Ni bukan ayat kesian okay, tapi hakikat sebenar. Lucky draw pun tak pernah menang. Bayangkan pernah annual dinner, meja ada 10 orang, 8 orang dari meja saya nombor naik. Gila weh..either saya ni very unlucky atau 8 orang tu terlebih lucky lah.

Kata-kata tu menarik, dan rasanya lulu sendiri mengalami nasib yang serupa.. Memula blogging, selalu join giveaway atau contest, tapi selalu tak menang.. Tapi, bila dah banyak kali tak menang, ada juga waktunya menang.. alhamdulillah.. Tak boleh berhenti berharap.. ekeke, tapi perasaan kecewa sebab kalah tu membuat kan lulu susah nak join lagi...


Blog Cik Sibuk ni simple, namun menarik.. mudah loading, dan hasil tulisannya pun tak terlalu berat untuk difahami.. Sedihlah kan, follower baru bawah 100, tapi, rasanya, ramai lagi yang tak tau kewujudan blog ni.. Keep it up girl..




http://sejutarasamakusu.blogspot.com/


mana tau, pengikut lulu pon boleh jadi pengikut Mak Usu juga kan.. Jadi boleh la Mak Usu kongsikan kat semua follower pengetahuan yang Mak Usu tahu.. Dan dalam masa yang sama kita boleh eratkan silaturahim antara sesama blogger.. Perkongsian tu yang penting..

Kamon followers, jom follow Mak Usu juga ;)...
Benar, bagi lulu, blog ni menjadi medan untuk berkongsi.. Kongsi yang baik jer lah, yang tak baik tu simpan jer dalam hati.. Buat apa nak buka pekung didada kan.. Namun, jujur, melalui berlogging ni memang banyak membuatkan kita mengenali lebih ramai orang... Semoga hasrat yang murni akan tercapai ... weeee


Lulu suka dengan header blog Mak Usu, mawar merah.. dan khabar terbaru di blognya, tahniah, dia mendapat tawaran masuk ke Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan (Pemasaran) Kat UNIMAS... selamat belajar, selamat maju jaya, dan jangan lupa kongsikan cerita menarik semasa menjadi pelajar nanti..



http://fifitiez.blogspot.com/


Bagi i,walaupun baru baca arini,i tengok blog Cik Lulu nie comel,bersih,kemas,teratur..jadi i rasa memang layak sangatlah nak review blog orang lain.Yelah kan,sebelum menilai orang lain,kita kena pastikan kita elok kan?Kalau tak,nanti orang cakap..eeee..komen orang bukan main tapi sendiri tu sama jer..


Terima kasih (bagi lulu itu satu pujian), sebab nampak blog Lulu-Pages ni kemas dan teratur.. Walaupun bagi lulu masih banyak kekurangan dan perlu diubah.. Kalau ikutkan lulu masih belum layak nak review dan komen blog orang lain.. Namun, tujuan lulu buat segmen ni, adalah untuk memperkenalkan blog-blog yang berminat untuk dikenalkan kepada orang lain.. Semoga dengan cara ini, tujuan blogger yang join, akan tercapai...

'Cantiknya dia terletak pada hati yang menilai.' Indahnya ayat kat header tu...





http://fukkenlol.blogspot.com/


Seriously, bukan trafik yang aku cari, bukan populariti yang
aku nak. Yang tu aku boleh cari sendiri kot. Tapi kalau trafik ke
blog aku naik disebabkan segmen ni, nak buat camne kan? Rezeki~


Pada mulanya, bila buka blog yang satu ni, lulu respek juga bila tengok betapa kreatifnya dia buat entri untuk segmen ni.. Maka dari situ, lulu taulah bahawa penulis blog yang satu ini memang ikhlas nak join kan.. Terima kasih atas usaha tu, memang lain dari yang lain..

Mengenai blog ni, entri-entrinya memang menarik, siyes berbeza.. Awak memang kreatif eh? Rajinlah kan join segmen, dan usaha-usaha lain, agar org tau kewujudan blog best awak.. Sayang, follower baru 3++.. Semoga terus sukses..




http://mujadafewa.blogspot.com/


sebab muja nak berkongsi pengalaman berblog dengan orang ramai,, melalui review dari blog lulu,, muja harap idea muja dan pemikiran muja dapat dikongsi dengan readers daripada blog lulu,, harap sangat dapat review daripada blog lulu :D


Banyak kali sebut review, hoho, meh lulu tunaikan ;).... Dah berkali-kali refresh blog muja ni, tapi still tak nampak header tu lagi.. Ke memang takde header yer?? Kalau takde, kena buatlah kan, sebab bila masuk ke blog, lulu suka tengok header..


Sekarang ni muja tengah promote blogshop tau.. Wah baik hati, dan itu memang satu kualiti yang penting bagi seseorang blogger.. iaitu, tolong orang lain... Jom korang, support muja..






***






Sebenarnya, lulu sukar buat pilihan.. Nasib baiklah kan segmen ni tak ramai yang join.. Berpinar mata nak pilih yang terbaik.. dan, untuk Gen2Merah, respek habislah kan buat review selengkap tu, siyes lulu pun tak ingat header Lulu-Pages selama ni... memang follower terbaik ni.. ngeeee.... Blog ni tak payah review, dah selalu kena, bagi peluang orang lain pula.. muehehe..


Memandangkan masa segmen ni singkat, dan dibuat waktu cuti (new year eve), dengan sambutan yang lulu terima, terharu weh... Tenkiu korang semua...  Kalau rajin lulu buat segmen lagi eh ;)










.

13 Penyokong CHELSEA:

Anonymous said...

Nak pi blogwalking blog dyorang plak hehe Akak ? nanti review blog Cik An plak eyhh . Masih baru :)

Unknown on January 4, 2012 at 10:52 AM said...

serbuuuuuuu.............

maszull on January 4, 2012 at 11:01 AM said...

assalamualaikum Lulu...tahniah pada blogn tuan blog yg bertuah kerana dipilih oleh Lulu utk direview....:)

mujagirl92 on January 4, 2012 at 11:01 AM said...

alhamdulillah muja tersenarai,, ada je header,, tapi saiz besar kot,, susah load.. tq lulu :D

Nisa Greennnpanda on January 4, 2012 at 12:08 PM said...

hehe.. bestnye blog dirog direview..

ha'ah.. gen2 mmg da best la tulis review pjg2 camtue, hehe...

RamRamCute on January 4, 2012 at 12:32 PM said...

tahniah semua pada yang terpilih...semoga terus sukses ye.

Lulu len kali boleh wat segmen lagi yek :)

fifi on January 4, 2012 at 3:29 PM said...

yea!!!terpilih..thanks so much cik lulu.. :)

Ce'gu JAERA on January 4, 2012 at 4:03 PM said...

Yeaahhhh, tak di'review' pun takpe.. Janji sy bangga terpilih sebagai follower tebaik Lulu .. ekekeke..

Jom jadi pembaca setia Lulu Pages.. Thanx so much sifu Lulu... (",)

Mak Usu on January 4, 2012 at 4:44 PM said...

Terima kasih lulu kerna sudi review blog Mak Usu..
Mak Usu akan sentiasa sokong Lulu juga..
Terima kasih sekali lagi k...
InsyaALLAH Mak Usu akan kongsikan apa2 yang baik..yang xbaik lulu xbg... hahaha(gurau jer)..
Tq lulu!

Ce'gu JAERA on January 4, 2012 at 5:13 PM said...

Wowwwww, tak sangka...

Traffic saya naik menjunam melalui entri Lulu ni sejak pagi tadiii... wahhhhhhh ... Best best best sebest sebestnyaaa... ngee

terima kasih banyak2 Luluuuuuuuu.... tengkiw 1000000x (",)...

Qiraf on January 4, 2012 at 5:16 PM said...

yeah!!!! fukkenlol terpilih!!!
time kasih byk2 lulu!! ^___^

Cik Sibuk on January 5, 2012 at 8:14 AM said...

Woww..gue terpilih? Timakasih..

Haish, pasni dah takleh guna dialog tak penah menang..ngeheheee

Anonymous said...

Great blog post, I have been looking into this a lot recently. Good to hear some more news on this. Keep up the good work!

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!