Tuesday, January 3, 2012

Kami telah bersama selama 33 tahun! Pasangan ini akhirnya berkahwin dengan umur gabungan 177


Diana Ross terkenal menyanyikan bahawa anda tidak boleh terburu-buru mengenai cinta - dan untuk satu pasangan dengan usia gabungan 177, tiga dekad menunggu akhirnya berhasil. Robert Whittle, 84, dan Vera Lawrence, 93, berkahwin pada Hari Tahun Baru selepas 33 tahun menyulam kasih.

Pasangan itu telah berkahwin di hadapan kira-kira 30 rakan dan keluarga gembira di Gereja St Lukas di kampung halaman mereka Beccles, Suffolk. Pasangan itu kekal duduk sepanjang majlis tersebut.

Tidak ada mata yang kering di dalam rumah apabila, pada akhir perkhidmatan, baru Puan Whittle mengisytiharkan: 'Ini adalah hari yang paling gembira dalam hidup saya - dan ia telah melalui perjalanan yang panjang dan penuh kegembiraan'. Robert dan Vera bertemu melalui Bowls kelab tempatan dan hubungan cinta mereka berkembang selepas mereka berpasangan dalam pertandingan.

Selepas 33 tahun bersama-sama, Vera berani memutuskan untuk mencadangkan kepada Robert lima minggu yang lalu. Rev John Beauchamp, yang menjalankan majlis itu, berkata rumah banglo pasangan itu adalah 'tempat yang penuh dengan cahaya kasih sayang'.

Dia memberitahu mereka: 'Hari ini merupakan saat yang istimewa dalam perjalanan anda bersama-sama.'

Robert, yang mempunyai dua orang anak, berkata selepas berkhidmat bahawa dia adalah 'sangat, sangat gembira' untuk berkahwin. Isteri baru beliau menyifatkan ia sebagai 'hari yang indah'. Beauchamp Rev berkata perkahwinan ini adalah perkahwinan kali pertama yang telah dia kahwinkan melibatkan umur lebih daripada sembilan puluh.

'Ia adalah amat hebat selepas 33 tahun bersama-sama mereka telah mengambil keputusan untuk berkahwin, "katanya.

'Mereka adalah pasangan yang sangat sepadan.







.

1 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on January 4, 2012 at 5:04 AM said...

so romantic..... kenangan d hari tua

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!