Monday, February 13, 2012

Gambar terakhir Whitney Houston


PENYANYI bersuara emas Whitney Houston meninggal dunia pada hari sabtu 11 februari yang lalu.
TMZ, Minggu lalu, melaporkan kejadian lengkapnya. Sumber-sumber TMZ mengatakan pengawal Houston menemukan tubuhnya tak sedarkan diri di hotel Beverly Hilton. Mereka memanggil polis dan kemudian membuat panggilan ke 911. Ketika paramedik tiba, tubuh Houston sudah tak memberi respon apapun pada pertolongan yang dilakukan pasukan perubatan.

Menurut sumber TMZ, paramedik melakukan pertolongan nafas (CPR) tapi tubuh Houston tak memberi tindak balas. Akhirnya dia disahkan meninggal pukul 15.55 petang Sabtu, 11 Februari 2012.

Sumber TMZ mengatakan tidak ditemukan bekas penggunaan ubat-ubatan di bilik yang didiami Houston. Namun polis Beverly Hills terus melakukan penyelidikan penuh untuk mengungkap apa yang sebenarnya terjadi.

Selama ini, Houston dikenali sebagai artis yang hidupnya penuh masalah dengan penyalahgunaan ubat-ubatan, terutama setelah berkahwin dengan Bobby Brown (cerai 2007).

Dia dilihat kali terakhir di khalayak awam di pesta Khamis (9/2) malam menjelang Grammy Awards. Foto yang didapat TMZ memperlihatkan Houston tidak dalam keadaan sihat. Wajahnya dilihat pucat dan jalannya nampaknya harus di bantu oleh pembantunya. Dilaporkan, di pesta itu, Houston tampil menyanyi—yang merupakan penampilan terakhirnya.

Houston meninggal di usia 48 tahun, meninggalkan seorang anak perempuannya dari perkahwinannya dengan Brown. - Star





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!