Sunday, March 4, 2012

Akim tak pernah cintai Stacy


"SAYA tidak pernah bercinta dengan Stacy tetapi saya akui hubungan kami rapat. Jadi bila timbul cerita kami bercinta, saya rasa pelik. Mungkin orang nampak kami rapat dan orang anggap kami bercinta," jelas Akim saat ditebak dengan persoalan cinta baru-baru ini.

Mungkin ramai yang sudah sedia maklum dengan 'cerita cinta' mereka. Hubungan rapat yang terjalin sejak rasmi bergelar anak seni tidak pernah habis diperkatakan apatah lagi mereka sama-sama popular.

Tidak mudah melenting dengan pelbagai asakan soalan yang melemaskan, Akim menjelaskan dia masih lagi solo dan tidak menjalinkan hubungan cinta dengan mana-mana gadis termasuklah Stacy.

"Belum jumpa orang yang betul-betul saya suka rasanya. Saya tak suka perempuan yang manja dan mengada-ngada. Kalau boleh saya nak cari teman istimewa yang boleh berdikari.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!