Monday, March 12, 2012

Dari hamil hinggalah bersalin..


Seorang wanita dan pasangannya, menghabiskan masa selama sembilan bulan mengusahakan projek video untuk mendokumentasikan kehamilan dengan keputusan yang amat mengharukan.
Video itu, hanya dipanggil Introducing....., menunjukkan bagaimana bahagian muka dan badannya berkembang dari perut yang rata sehinggalah kepada unjuran besar pada penghujung kehamilannya dan, akhirnya, ketibaan bayi perempuan mereka.

Tempoh durasi video itu hanya mengambil masa selama 90 saat, yang merangkumi keseluruhan sembilan bulan tempoh kehamilannya. Ia bermula dengan wanita itu berdiri menunggu teman lelakinya, yang memasuki bilik dan ciuman pada perut ratanya.

Dan pada bulan-bulan berikutnya, menjadi rutin bagi mereka untuk mengabadikan gambar-gambar perbezaan perut kerana kehamilan itu sambil kucing dan anjing peliharaan mereka hilang dan muncul semula di dalam bilik di sekelilingnya.

Dan sedetik kemudian, setelah beberapa bulan, muncullah seorang bayi perempuan yang dinamakan Amelie Amaya. Pengguna YouTube telah mengucapkan tahniah kepada pasangan itu untuk projek-projek selama sembilan bulan itu.





.

4 Penyokong CHELSEA:

MizzTina on March 12, 2012 at 2:16 PM said...

nice...

Amie on March 12, 2012 at 2:22 PM said...

Salam kenal Lulu... banyaknya info menarik di sini!

Nini D.. on March 12, 2012 at 2:50 PM said...

wah.....

eima on March 12, 2012 at 2:53 PM said...

wahhh teruja aku

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!