Friday, March 9, 2012

Kerana menyintainya, saya minat Chelsea FC


Christine Bleakley telah mendedahkan bahawa dia tidak peduli tentang bola sepak, tetapi selepas berjumpa dan menjalankan hubungan cinta dengan Frank Lampard, dia kini menghadiri semua perlawanan dengan bapa Lampard.

Bleakley, yang terlibat dengan pemain bola sepak Chelsea dan England itu, mengatakan :


"Saya memiliki selendang dan topi besbol yang telah diberikan kepada saya apabila Chelsea memenangi Liga Perdana dan Piala FA pada tahun 2010. Mereka akan sentiasa mengingatkan saya tentang hari indah apabila pasukan dan isteri dan teman wanita menaiki bas dua tingkat dan peminat berbaris di jalan-jalan, " aninews memetiknya sebagai berkata.


"Sebelum saya bertemu dengan Frank, saya tidak tahu apa-apa mengenai bola sepak. Tetapi dari kali pertama saya pergi ke perlawanan dan menyaksikannya di stadium, ia adalah sangat menakjubkan. Saya pergi ke semua perlawanan dengan ayah, Frank, Frank Senior.. Saya sangat suka! "katanya.





P/S - So sweet... Lulu dah ada jersey, untuk beberapa musim, selendang, bendera, tuala kecil, mandi, aksesori kereta, key chain, owh banyak lagi, tapi takde topi lagi.. 





.

3 Penyokong CHELSEA:

Kancil 8349 on March 9, 2012 at 2:39 PM said...

ada peminat setia...

Hanis Azla on March 9, 2012 at 3:04 PM said...

wah.. agaknya apayg membuatkan lulu menyukai chelsea yer?

maszull on March 9, 2012 at 4:25 PM said...

assalamualaikum Lulu...sungguh2 peminat tegar Lulu ni kan semuanya ada caya la...:)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!