Tuesday, March 13, 2012

Ya, bayi itu memang sangat besar


Seorang wanita di California Selatan berkata doktor meramalkan dia akan melahirkan anak lelaki yang besar, tetapi tiada siapa yang pernah berkata betapa besarnya dia. Jayden Sigler ditimbang pada 13 pound, 14 auns, apabila budak yang sihat itu lahir pada khamis dengan pembedahan, Utara County Times melaporkan Sabtu.

Ibunya, Cynthia Sigler Vista, berkata bahawa tindak balas serta-merta adalah: 'berapa besarkah dia?'
Doktor yang pada mulanya menganggarkan bahawa Jayden akan berat kira-kira 9 paun, tetapi jumlah itu melonjak kepada 11 menjelang awal bulan Mac, ujar Sigler kepada akhbar berkenaan.

Dr Jerald White, yang menyambut bayi itu di Tri-City Medical Center, berkata, Jayden adalah yang terbesar daripada 20,000 bayi yang baru lahir yang dia telah bantu membawa ke dunia sejak dia bermula pada tahun 1961.

Dia menambah bahawa melahirkan bayi yang sangat besar melalui pembedahan cesarean adalah lebih mencabar, tetapi ia tidak begitu sukar, juga tidak membawa masalah untuk sesiapa '.
Sigler berkata keluarganya sendiri tidak percaya pada mulanya dengan besarnya bayi itu.


Berat lahir Jayden adalah hampir dua kali kakaknya, Jailyn, kini 2 1/2. Dia adalah 7 paun, 2 auns pada waktu kelahirannya. Sigler berkata dia perlu menukar pakaian bayi yang telah dibeli untuk saiz yang lebih besar.
Seorang pegawai hospital tidak dapat menentukan sama ada Jayden bayi terbesar yang pernah dihantar di sana.





.

1 Penyokong CHELSEA:

mamashikin on March 13, 2012 at 9:24 AM said...

lulu,
mcm mana ye caranya klu nk sewa ruangan iklan kat atas tuh?
boleh email sy
mckong83@yahoo.com

tq lulu.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!