Wednesday, April 25, 2012

Gadis yang memiliki muka paling cantik di Britain


Florence Colgate? siapa dia?
Pelajar berusia 18 tahun ini diberkati dengan apa yang digambarkan sebagai muka yang sempurna. Ia sepadan dengan pelan tindakan antarabangsa bagi nisbah optimum antara mata, mulut, dahi dan dagu, dengan perkadaran yang sempurna.

Dalam teori, yang tidak semestinya menyebabkan dia muncul apa-apa yang lebih daripada simetri.
Tetapi dimensi matematik berambut perang dan bermata biru baru ditambah sehingga kejayaan dalam persaingan untuk mencari muka paling cantik semulajadi Britain.


Florence, yang mempunyai pekerjaan pada hari sabtu di kedai cip tepi pantai mengalahkan 8000 peserta untuk memenangi kejuaraan. Peserta diadili tanpa make-up dan melarang kemasukan jika mereka telah menjalani pembedahan plastik atau tambahan kimia.

Nampaknya gen kecantikan dari ibunya - yang memberikan Florence mahkota.
Muka seorang wanita dikatakan paling menarik apabila ruang bukaan iris penglihatan adalah hanya di bawah 1/2 lebar muka dari telinga ke telinga. Florence skor nisbah 44 peratus. Pakar juga percaya jarak relatif antara mata dan mulut sepatutnya hanya lebih satu pertiga daripada pengukuran dari garis rambut ke dagu. Nisbah Florence adalah 32.8 peratus.

Beliau berkata dia ingin mempunyai kerjaya dalam model (model Agyness Deyn pernah bekerja di kedai cip) - tetapi kini sedang mengkaji perniagaan, geografi dan psikologi dan bercadang untuk melakukan pengurusan perniagaan di universiti.

Florence dan ibunya

'Wanita tidak perlu merasakan bahawa mereka perlu memakai make-up,' katanya. 'Saya harap orang akan melihat saya dan berfikir mereka tidak perlu. Saya sangat gembira dengan cara saya melihat dan saya tidak akan melakukan apa-apa pembedahan plastik atau Botox. '






.

2 Penyokong CHELSEA:

Liza @ Adzriel AB on April 25, 2012 at 7:36 PM said...

mcm kembar dgn maknya.. cantik

shahazrin on April 25, 2012 at 9:24 PM said...

kat Malaysia LULU

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!