Monday, April 16, 2012

Zac Efron yang sasa


Zac Efron tidak mengenali dirinya selepas badannya sasa untuk filem barunya.

Pelakon yang berusia 24-tahun ini memegang watak sebagai seorang veteran perang di Lucky Oneand dan dia mengakui dia sangat kagum dengan kebolehannya. Dia sendiri memberitahu majalah Kesihatan Lelaki: 'Pada akhir filem saya tidak mengenali diri saya. Anda mendengar tentang lelaki seperti Christian Bale yang pernah melaluinya dan benar-benar mampu untuk berubah.

'Saya selalu tertanya-tanya jika saya mempunyai tekad untuk benar-benar melakukannya. Dan saya akan sentiasa bangga dengan diri saya jika saya boleh. '

Walaupun pelakon High School Musical ini mendakwa tidak mempunyai sebarang bakat istimewa, apa yang difikirkannya adalah kesanggupan untuk bekerja keras dan memainkan peranan yang besar dalam kerjaya lakonan untuk berjaya.

Zac menambah: 'saya boleh mencapai hampir apa saja. Jika anda meletakkan apa pun di depan saya, saya sentiasa dapat mencari jalan untuk mengatasinya. '







.

2 Penyokong CHELSEA:

azzey on April 16, 2012 at 12:09 PM said...

sker dgn kata2 @ perengggan yg bwh skali tu , blh dijadikan pembakar smgt..

Unknown on April 16, 2012 at 12:32 PM said...

whoa..badan saya..dia pinjam :D boleh tolong bagi something tips ke, untuk tingkatkan trafik ?? help me :(

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!