Sunday, May 27, 2012

Kekal cantik cara pelakon korea


Pelakon drama Secret Garden‘s, Kim Sa-rang bersedia memberitahu orang ramai rahsia menjaga badan dalam majalah Elle edisi Jun. Kim Sa-rang yang sibuk menjalani latihan untuk pementasan muzikal Godspell berkata, dia pernah membuat kenyataan yang dirinya tidak gemar bersosial. “Ada sekali dalam satu temubual saya beritahu yang saya tidak gemar keluar bertemu dengan orang lain.


Tapi sejak sibuk dengan teater ini, saya jadi seronok pula bergaul dengan rakan-rakan artis. “Bila sudah mencuba teater muzikal ini rasa seronok pula. Sudah lama saya ingin mencuba. Setiap kali latihan, saya merasa gembira," katanya. Di kalangan penggiat seni Korea, Kim Sa-rang amat dikenali sebagai wanita yang menitik berat soal bentuk badan.

Apabila ditanya bagaimana dia menjaga bentuk badan sejak 13 tahun lalu, Kim Sa-rang menjawab, " Saya suka makan tapi tidak banyak. Setiap hari saya akan buat latihan," katanya.




.

3 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on May 27, 2012 at 11:12 PM said...

Lulu lagi cantik (",)

Liza @ Adzriel AB on May 28, 2012 at 8:45 AM said...

rajin bersenammm

Orang Kita on December 24, 2012 at 5:23 PM said...

cntik,, ehhehe ^^

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!