Wednesday, June 20, 2012

Julia Perez menangis di Mekkah



Artis Julia Perez baru saja menunaikan ibadah umrah. 19 Jun yang lalu, dia tiba di Terminal 2E Bandara Soekarno Hatta, Tangerang. Artis yang dikenali dengan imej seksi ini, tampil dengan pakaian panjang berwana putih lengkap dengan tudung. Dia menceritakan pengalaman ketika melakukan ibadah umrah. Jupe berada di Tanah Suci selama sembilan hari. Dia mengaku ketika melihat Ka'bah, dia tak boleh berkata-kata. Justru airmatanya berlinang. "Waw..." katanya spontan.

"Tempat yang terus membuatkan aku menangis tidak berhenti-henti," kata Jupe. Sambil tawaf mengelilingi Ka'bah, Jupe masih terus terharu dan menitiskan air mata. Dia merasa beruntung dan bersyukur mendapat peluang ke Tanah Suci. "Aku berdoa, ya Allah aku beruntung dapat sampai ke sini," katanya lagi. Dia mengakui, setiap hari dia bersujud di depan Ka'bah sambil memanjatkan doa. "Doanya bukan cuma khusus buatku, tapi juga ramai yang mengirim untuk didoakan," ujarnya.


Mantan kekasih Gaton Castano ini juga rajin mempamerkan fotonya selama berada di Mekkah ke twitter. Foto-foto Jupe mendapat komen negatif dari ramai orang. Tetapi, dia tak peduli.






.

1 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on June 20, 2012 at 8:45 PM said...

semoga Julia tampil dengan perubahan yang lebih islamik..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!