Sunday, July 15, 2012

Apa kesan calar di tangan Miley Cyrus?


Miley Cyrus telah melangkah keluar dengan tanda aneh pada tangannya. Penyanyi dan pelakon itu dilihat mempunyai empat calar merah jambu di atas lengan kirinya di atas pergelangan tangan apabila dia meninggalkan kelas pilates di Los Angeles pada Khamis. Sekurang-kurangnya satu daripada tanda-tanda itu nampaknya baru berlaku.


RadarOnline melaporkan tiga tanda itu apabila Miley melangkah keluar di Los Angeles untuk mendedahkan tatoo baru - petikan dari Theodore Roosevelt - pada hari Rabu. Ia adalah kali kedua dalam beberapa bulan kebelakangan ini Miley telah dikesan dengan tanda sama di lengan beliau. Pada bulan April, beliau menafikan laporan dia mencederakan diri sendiri, walaupun dia tidak mengulas lanjut mengenai apa yang menyebabkan kesan itu dengan jelas.

Pada bulan yang sama dia telah dimasukkan ke hospital selepas dia tercedera dengan pengisar dapur, menghiris jari telunjuk kirinya.  Seorang jurucakap penyanyi itu tidak lagi memberi jawapan kepada pertanyaan mengenai tanda-tanda yang kini muncul di bawah tatoo itu.  Kerana berat badan yang menurun dengan drastik, Miley telah menolak khabar angin yang dia telah kehilangan berat badan dengan cara yang tidak sihat.




 
.

1 Penyokong CHELSEA:

Unknown on July 15, 2012 at 3:42 PM said...

pulak da.. ni silap2 boleh jadi kes bunih diri ni

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!