Monday, July 16, 2012

Gemini, anak kucing memiliki 2 muka dan 24 jari yang hanya hidup beberapa hari


Anak kucing dipanggil Gemini yang dilahirkan dengan dua muka pada hari Rabu telah mati. Gemini mempunyai empat mata, dua hidung, dua mulut, dua telinga dan 24 jari kaki - tujuh pada cakar setiap hadapan dan 5 setiap di belakang. Pemiliknya di Providence berkata dia telah memberi anak kucing itu susu melalui botol kerana ia menyusu dengan perlahan. Menurut pemilik anak kucing itu kepada NBC bahawa mereka 'sangat, sangat terkejut' melihat rupa anak kucing itu. 'Kami rasa ia cantik ... comel,'. Pemilik bangga memberitahu stesen berita pada hari Khamis sambil mereka mengusap-usap kucing kecil hitam itu.


Doktor haiwan Ernest Finocchio, presiden Persatuan Pencegahan Kekejaman Terhadap Binatang Rhode Island, berkata dia tidak pernah dilihat kucing seperti itu. Dia percaya Gemini adakah kembar yang tidak terpisah dengan betul. Pemilik berharap Finocchio boleh menjalankan pemeriksaan ultrasonik pada Gemini untuk menentukan jangka hayat dan menasihatkan mereka mengenai bagaimana untuk menjaganya.

Walau bagaimanapun, anak kucing itu mati sebelum peperiksaan dilakukan.  Anak kucing seperti itu sangat jarang dan tidak akan dapat lama hidup.





.

1 Penyokong CHELSEA:

Anum Shukri on July 16, 2012 at 2:34 PM said...

Datang baca entry...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!