Wednesday, October 10, 2012

Rooney dan Lampard Terpaku Memandang Kate Middleton


Duke of Cambridge Putera William beserta isterinya Catherine "Kate" Middleton menghadiri acara rasmi pembukaan kelengkapan pusat bolasepak nasional England di St George's Park, Selasa (9/10/2012). Pasangan Kerajaan England itu melakukan tour di fasiliti seluas 330 hektar yang mencakupi 12 arena, pusat medik olahraga, fasiliti sains olahraga, dua hotel dan pusat konferensi.Sementara Kate dilihat asyik berbincang dengan Adam Johnson, Frank Lampard, Wayne Rooney, Gary Cahill dan Phil Jagielka di sepanjang latihan. Kelihatan Rooney dan Lampard terpaku memandang Kate yang sedang bercakap dengan mereka di tengah lapangan.


Ketika melihat fasiliti kecergasan, Kate dan William mencuba kecanggihan peralatan latihan di fasiliti yang terdapat di Burton-upon-Trent, England itu. Kate bahkan tak canggung memasuki ruangan fasiliti hyrotherapy saat Andy Carroll dan kawan-kawan tengah asyik berendam. Mereka juga menyapa kumpulan jurulatih dan pelatih, sebelum berfoto bersama dengan seluruh pasukan.


Kunjungan Putera Kerajaan England dan isterinya itu tentu akan menjadi motivasi tambahan bagi skuad England menjelang perlawanan. England akan bertemu Marino dalam perlawanan kelayakan Piala Dunia pada 12 Oktober 2012 di Stadium Wembley, London. Empat hari kemudian mereka akan terbang ke Poland untuk bertanding di Stadium Nasional Warsaw.






.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!