Wednesday, October 24, 2012

Usain Bolt bersara dari olahraga dan memulakan kerjaya bola sepak


Pemegang rekod dunia 100 dan 200 meter, Usain Bolt berkata, dirinya ingin cuba memulakan kerjaya bola sepak selepas bersara daripada arena olahraga di Sukan Olimpik Rio de Janeiro pada 2016. "Saya memang suka bermain bola sepak. Saya pernah bermain sukan itu dan beraksi dalam perlawanan amal. "Memang saya benar-benar ingin cuba dan selepas Rio saya mahu bersara dan cuma mencuba serta lihat sama ada saya bagus dalam bola sepak tapi saya fikir saya ada peluang baik kerana pernah bermain dengan rakan. "Saya pernah bermain dalam perlawanan amal di Jamaica dan saya fikir peluang saya baik. - AFP





.

1 Penyokong CHELSEA:

Unknown on October 24, 2012 at 12:23 PM said...

macam kekok je dia bawa bola.. hehehe

Berani Nak Lempang Pelajar, 120 Kali pulak Tu : Guru Lempang Pelajar 120 Kali dalam masa setengah jam

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!