Thursday, October 11, 2012

Wanita ini carikan isteri kedua buat suaminya


Seorang wanita Arab Saudi sedang mencari isteri kedua untuk suaminya. Wanita yang tak disebutkan identitinya, sudah memiliki anak dari suaminya. Lalu, apa yang membuatnya ingin dimadu? Ingin menyenangkan Tuhan, itulah jawabnya. Wanita berasal dari Riyadh mengatakan, suaminya sebagai 'orang baik', dan layak mempunyai isteri kedua. Perempuan berumur sekitar 30 tahun, dan pemegang gelaran sarjana universiti dalam bidang studi Islam menuturkan, dia tidak boleh sepenuhnya mengurus si suami, kerana sibuk membesarkan anak-anaknya. "Saya cukup serius. Saya mencari isteri kedua untuk suami saya, sehingga dia akan membantu saya menjaga suami saya," ujarnya seperti dipetik oleh Harian Arar dan diwartakan oleh laman Emirates 247.

"Saya hanya ingin menyenangkan Tuhan Yang Maha Esa, kerana poligami disebutkan dalam Alqur'an. Saya hanya menjalankan ajaran Islam. Saya merasa tidak sepenuhnya melakukan tugas untuk suami saya, kerana sibuk menjaga anak-anak kami," jelasnya. Dia mengaku sering dikritik oleh teman-temannya, karena berniat mencari isteri kedua untuk suaminya.







.

3 Penyokong CHELSEA:

Aziela on October 11, 2012 at 12:11 PM said...

"Tujuan saya ialah memuaskan Tuhan " : Ishh...ini siapa punya translation nie. Mesti lady nie cakap lain dan maksud lain.

Amirez on December 12, 2012 at 11:55 PM said...

@Aziela

Amirez on December 12, 2012 at 11:55 PM said...

post daripada entri seberang ni

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!