Thursday, November 15, 2012

Keadaan Krisdayanti yang hamil 8 bulan


BIARPUN usia kandungan sudah mencecah lapan bulan, diva terkenal Indonesia, Krisdayanti mengakui masih aktif memenuhi undangan nyanyian. "Bagi saya undangan itu semua adalah rezeki dan selagi terdaya saya akan cuba memenuhi. Lagipun saya tak betah duduk di rumah sahaja. Jika tidak ada persembahan, saya akan isi masa lapang dengan berenang dan melakukan yoga," katanya. Tidak merahsiakan jantina anak yang bakal lahir, isteri kepada Raul Lemos ini mengakui akan melahirkan anak lelaki bulan depan dan sudah mempunyai nama buat anaknya itu. "Doktor beritahu kepala bayi sudah berada di bawah dan Insya Allah awal Disember ini saya akan bersalin. Saya sangat teruja kerana bakal mempunyai seorang lagi anak lelaki dan saya serta Raul sudah sepakat mahu memberi nama Raja kepadanya nanti," katanya.

2 Penyokong CHELSEA:

Solehah Shamsuddin on November 15, 2012 at 11:49 AM said...

wah 8 bulan dia masih aktif menyanyi lg.hebatnya

Unknown on November 15, 2012 at 6:32 PM said...

masuk dua orang dah anaknya, tahniah

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!