Wednesday, December 19, 2012

Gambar anak Mario Balotelli (Manchester City), yang baru lahir


Ini adalah gambar pertama Pia Balotelli, bayi penyerang Manchester City, Mario Balotelli yang baru lahir. Bayi kecil ini dilahirkan awal bulan ini, merupakan anak Mario bersama bekas kekasihnya, Raffaella Fico yang berusia 27 tahun, dan lahir tiga minggu awal - namun wanita ini gembira bakal menyambut hari natal bersama bayi itu. Menurut Rafaella, Mario Balotelli tidak pernah datang dan berjumpa dengan Pia. Dia berkata, lelaki itu hanya melihat gambar Pia melalui email.


'Mario bagi saya adalah tidak bertanggungjawab. Pada mulanya, dia berjanji untuk bertanggungjawab, namun kata-kata itu tidak berlaku dalam perbuatan. Saya tidak pernah menerima wang atau saraan darinya, terutama buat bayi ini. Jika dia meragui bayi ini adalah anaknya, saya akan buat ujian DNA dan buktikan bahawa Pia adalah anaknya yang sebenar. Saya melahirkan Pia tanpanya, walaupun saya telah mesej dia berulang kali. Dia hanya mampu berkata, baiklah, saya takkan ganggu..' ujar Rafaella.. -DM






.


1 Penyokong CHELSEA:

Unknown on December 19, 2012 at 4:04 PM said...

haha..mario balotelli dan ........

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!