Monday, December 31, 2012

TAK KENAL MAKA TAK CINTA - HKCC


KOrang taktau natijahnya amik kopi purple nih!!!!
BAHAYA.
Isk~




Dalam beberapa entri sebelum ni Makbed pernah ceritakan tentang Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino (HKCC) dan apakah impak-impak maksima yang melanda Makbed selepas beberapa bulan menggunakannya.
Dalam entri kali ni pulak, Makbed akan ceritakan lebih detail tentang HKCC supaya korang-korang yang berminat nak try tapi tak berani nak try akan rasa BERANI untuk cuba tanpa rasa was-was. 
Hakikatnya HKCC bukan saja memberi kesan kepada Makbed seorang tetapi pada ramai orang yang mencubanya meskipun kesan-kesan itu berlainan. 
MAksudnya, lain orang lain kesannya.
PApepun, aku cuma nak cakap, HKCC ni memang sangat OHSEM!!!!
Go purple Go! *tetibe... 


MAri kita lihat testimoni dulu. 
Sebelum ni hanya ada testimoni aku je secara personal tentang keberkesanan produk ini ke atas aku.
KAli ni, meh aku tempekkan pulak testimoni para pengguna yang sudah pun guna dan even sekarang  pun masih lagi mengamalkan HKCC dalam kehidupan seharian mereka. 
Testimoni: MInum-Minum Je Kuruih!
Testimoni ini adalah yang TERKINI kami terima dan yang merupakan berita paling osem sebab memang sapa pun tak sangka yang dia ni akan turun kg nya selepas amik HKCC.
Awalnya minum suka-suka je.
Ini testimoninya..
 
 
 
 
Ada orang yang minumnya 2 bulan, turunnya banyak gitu.
Ada orang yang beratnya turun juga, tapi slow-slow. Macam haku le lebih kurang ye. HHEHEE.....
Ini lagi testimoni Minum-Minum Kuruih.


 
 
YAaa...
BUkan sahaja boleh menguruskan badan secara santai, tapi mengHILANGkan masalah sembelit tau!
 
 
Puan Ekma



Puan Haida
Ini plak testimoni TERAWAL daripada founder HKCC sendiri, Puan Haida yang memang aku mengenalinya secara personal. 
Dulu dia demok dan montel. 
Aku pun tak perasan beliau sebegini montel sehinggalah aku melihat kronologi perubahan dirinya melalui susunan gambar seperti di atas. 
Mungkin kerana aku pun sama-sama montel sepertinya ketika itu. 
KEmudian dia minum HKCC senyap-senyap je tak habaq kat aku. 
Tetiba je beliau kurus. 
Dan di atas kesan yang begitu memberansangkan ke atas dirinya maka beliau decide nak memasarkan HKCC ni. 
Dan sekarang beliau masih lagi kekal slim dan anggun. MAlah bertambah anggun sekarang. HEHEHE...
Ada juga orang yang sebelum ni mengelak dari mencuba HKCC sebab dia kata dia alah kopi.
Asal minum kopi je , migren.
Asal bau kopi je, migren.
Sebenarnya, belum cuba belum tau ye.
Pe kate cuba dulu HKCC ni. 
Manalah tau, setelah sekian lama menahan diri dari merasa nikmat kopi, tetiba bila minum HKCC ni hidup anda lebih berwarna-warni?


Ini adalah FAKTA.
Ramai kastemer aku yg bila aku offer soh rasa, dia geleng-geleng.
Tapi, bila aku offer TRIAL PEK, angguk-angguk nak plak. Sila rujuk stokis berhampiran jika mahukan trial pek ye.
Dan selepas cuba, tetiba takde plak MIGRAIN tu.
Dah tu, terus order berkotak-kotak. 
Ada sorang tu dah terus siap jadi agen dan skang dah pun jadi STOKIS.
PAdahal, awal-awal tu dia cakap dia tak minum kopi! 
Kalau minum je pening. 
Skang, tak minum HKCC sehari, pening. HIHII~
NAk kenal DIA gi link INI...
Testimoni Tiada Lagi Migrainku.

 
 
Dan ada juga pengguna-pengguna HKCC yang selepas beberapa lama mengamalkannya memberi perkhabaran gembira.......


Testimoni: Pregnant!
 
Ini adalah kegembiraan yang nyata yang ingin aku kongsikan.
Seriously, pengambilan makanan kesihatan ni kekadang stress jugak sebab kita amik atas satu TUJUAN.
Contoh, bila kita nak kurus, kita amik ubat kurus. TApi, dah amik , berabih duit segala, tak kurus-kurus.
PAstu, STRESS!!
Dan mula menyalahkan produk dan mungkin kemudiannya menyalahkan diri sendiri.
TApi, lain hakikatnya dengan HKCC.
Personally, aku amik saja suka-suka. 
Rasanya memang SEDAP sehinggakan kita lupa yang kita ni sedang dalam misi menguruskan badan.
Aku gantikan amalan minum neskepe 3 in 1 dengan HKCC.
5 bulan yang lepas aku memang pengguna tegar neskepe selama bertahun-tahun! Tak buleh tinggal lansung. 
Even pregnant pun aku curi-curi gak minum neskepe. Ngee~
Dan apabila diperkenalkan dengan HKCC ni, memula cam elergic sikit tengok kotaknya yg kaler purple tu.
AKu tak suka kaler purple. 
Tapi, walaupun purple kotaknya, kopinya bukan kaler purple.
ONE sip!
HAnya satu hirupan , wat kali pertama.... I fell in love.
Sangat sukakan rasanya.
Rasanya 20 kali lebih sedap dari neskepe. Sumpah sedap weh!
Dan ianya memberi manfaat yang lebih banyak dari minum kopi pracampur biasa yg lain. 
 
 
Testimoni: Susu Badan Banyak.


Testimoni: Susu Badan Banyak
Baca entri ini:
Ianya Murah Lagi Bermanfaat



Apa yang ada dalam HKCC sampai ianya begitu spesel?


Kandungan Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino (HKCC)


APA??????!!!

Ada kacip fatimah????!

Tapi, ada pulak lelaki yang meminumnya.
Takpe ke??
Well...
Sebenarnya tak de masalah pon. 
Buktinya, gambo testimoni kat atas tu.
Lelaki kan?
Dia minum rilek jer. 
MAsih terbukti kelakiannya. Masih gagah perkasa. 
Dan untuk tidak mahu merunsingkan anda lebih-lebih, aku sharekan fakta ni plak..
 
 



Berikut adalah testimoni pengguna lelaki pulak...
 
Dan untuk pengetahuan, suami Makbed sendiri pun sukakan HKCC.
MAlah dia pulak yang terlebih-lebih minum.
Ngeeeeeeeeeeeee~
HKCC membantu aku mengawal selera makan sekaligus mengurangkan berat badan tanpa aku sedari. 
Membuatkan aku kekal bertenaga dalam kesibukan menjalankan tugas seharian. 
Menikmati HKCC  di pagi hari sangat mendamaikan. 
Layaaann....
CUbalah.
KAlian takkan tahu penangannya sehinggalah kalian merasainya sendiri. 
 
 
 
Sebilangan anda yang mengenali memang kenal aku dengan eye bag yang SARAT.
HEHEHHE..
Sangat amat.
2 gambar di atas bertudung hijau dan pink itu adalah gambar ketika masih di bawah pengaruh neskepe. 
Nampak?
Yang bertudung brown tu plak, dah start amik HKCC da.
GAmbo bertudung biru itu adalah gambo terkini selepas 5 bulan mengamalkan HKCC.
Double chin berkurang dengan sangat banyak. 
Aku ada masalah keputihan yang teruk lepas bersalinkan Wawan. TAktau la apa sebab.
TApi skang dah takde dah. Senyum lebarrr......~
Dah tak payah berlama-lamaan di dalam jamban kerana masalah sembelit memang takdo. 
TApi, kalau aku tak minum HKCC 2 hari, memang datang balik sembelit tu tetambah bila aku makan memacam dengan penuh ghairah. HAHAHAHAHH!!!
Anak dara pun buleh minum HKCC ek.
TAkde masalah. 
KAlau mengkeme nak jojes, jom le minum sekali.
Ada collagen juga.
Tapi, minum-minum santai, sambil makan biskut, sembang-sembang , tengok tv.... HAti tak de tekanan.
Rasanya sedap...
Pastinya akan terbit kesan positif di wajah.
Just imagine all those testimonies were actually from a product worth RM39.90 only!!
JAdi janganlah ragu-ragu mencuba ye. 
Jika kalian berminat mencuba, bolehlah menghubungi stokis-stokis bertauliah HKCC seluruh negara. 
Boleh klik link di bawah untuk mengenalpasti stokis yang berhampiran dengan tempat kalian.
SENARAI STOKIS HKCC SELURUH NEGARA.
Dan juga ke link ini untuk tahu samada anda layak atau tidak untuk minum HKCC. 
Jomlah kita sama-sama pakat LIKE dan SHARE page Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino (HKCC).
Segala info yang kalian perlu tahu tentang HKCC ada di dalamnya. 
 
 
 
*IKLAN BERBAYAR INI DIBAWA OLEH MAKBED
 
 
 
 
 
 
 
.

3 Penyokong CHELSEA:

Dayana Z on December 26, 2012 at 8:38 AM said...

Lama tak jenguk blog kak lulu sebab lama dah tak blogwalking, ada iklan rupanya hehe.

Anonymous said...

dahtu cemana nak membelinya? masuk fb kena add friend. saya ni bukan kaki fb.

HKCC said...

Anonymous:anda boleh like page haida kamaruzaman colagen cappucino utk membuat pembelian.tq

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!