Friday, January 11, 2013

Apa dah jadi dengan jari kaki penyanyi terkenal ini?


STEVEN Tyler muncul dengan penampilan yang mengejutkan. Seperti dilaporkan Daily Mail, penyanyi kumpulan Aerosmith itu muncul dengan jari kaki yang pelik. Apakah sebenarnya yang terjadi? Tetapi itu yang jelas kelihatan ketika Steven berhibur di Hawaii baru-baru ini. Sungguhpun begitu, rocker berusia 64 tahun kelihatan tidak terganggu dengan keadaan jari kakinya itu. "Steven memang mempunyai latar belakang penyakit neuroma morton yang pernah dialaminya sebelum ini.


"Oleh kerana sering mengadakan konsert dengan memakai kasut yang terlalu kecil, kakinya mula membengkak dan berubah," kata sumber. Bagaimanapun, dia sempat menjalani beberapa pembedahan untuk memulihkannya. Namun, penampilan gila-gilanya di panggung rupa-rupanya telah menjejaskan semula jari kakinya. Walaupun kelihatan sangat mengerikan, namun juri rancangan X- Factor ini masih lagi sempat bergaya. Lihat sahaja bagaimana dia menghias jari kakinya dengan pewarna kuku biru. -DM





.

1 Penyokong CHELSEA:

zul on January 11, 2013 at 1:04 PM said...

Stroke kaki!








p/s:kalo k.lulu sudi, nk ajk brtkr link bloglist posisi sidebar penyokong Chelsea..sy ltk dlu..me http://www.bukusemasa.com/..xmkse.:)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!