Saturday, January 5, 2013

Pelakon cantik ini tukar nama setelah berkahwin


Setelah bergelar isteri kepada aktor popular, Saif Ali Khan, Kareena Kapoor mahu dirinya dikenali dengan nama Kareena Kapoor Khan. Menurutnya, nama itu seharusnya digunakan memandangkan dia sah menjadi isteri kepada Saif yang mewarisi nama keluarga Khan. “Saya lebih gemar peminat memanggil saya sebagai Kareena Kapoor Khan. Walaupun saya tidak menukar agama, Saif adalah suami saya yang sah dan tidak salah saya turut menggunakan nama keluarganya. “Saya berharap peminat dan masyarakat dapat menerimanya dengan baik,” katanya. -SH






.

5 Penyokong CHELSEA:

mia izzati on January 5, 2013 at 1:39 PM said...

negara india mmg leh wat camtu eh..adeh la..laki islam..bini tak masuk islam..emmm..

Solehah Shamsuddin on January 5, 2013 at 2:59 PM said...

eh cmne dyorg leh kwin sdangkan agama lain2? tak sah la...

Dzasc Skachers on January 5, 2013 at 4:19 PM said...

boleh slamber jer.. hihi

salam kenal:
http://moral4all.blogspot.com/

Chot on January 5, 2013 at 10:42 PM said...

certain state in mesia pun ade kan gni? huhuh

sairazura on January 10, 2013 at 4:07 PM said...

ISLAM KAN ADA 4 MAZHAB.. INDIA MENGIKUT MAZHAB LAIN DR KITE DI MESIA NIH.. KITA IKUT MAZHAB IMAM SYAFIE..

TAPI DLM AL-QURAN KAN DAH MENYEBUT TTG HAL INI..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!