Friday, February 8, 2013

Pelakon cantik dari Indonesia ini jatuh dari Monas


Mengenakan baju hitam, Cinta Laura terjatuh dari ketinggian monas. Cinta Laura terjatuh lantaran tidak kuat bergantung di puncak monas. Bagaimana keadaan Cinta Laura? Tenang, ianya terjadi dalam filem terbaru Cinta Laura, "The Philosophers". Adegan itu boleh dilihat dalam trailer yang baru didedahkan. "The Philosophers". Ia adalah filem yang merupakan projek bersama antara Amerika dan Indonesia. Selain Cinta Laura, "The Philosophers" juga menampilkan beberapa bintang ternama Hollywood seperti Bonnie Wright (Harry Potter), Darryl Sabara (Spy Kids), James D'Arcy (The Commander) dan Rhys Wakefield (Sanctum). Film ini disutradara oleh John Huddles yang juga bertindak sebagai penulis skrip. "The Philosophers" bercerita tentang murid-murid satu sekolah internasional di Jakarta.

In an international school in Jakarta, a philosophy class is having its last session. The professor challenges twenty-one graduating seniors to select ten who would take shelter underground and reboot the human race in the event of a nuclear attack. 



Dilihat dari trailernya, "The Philosophers" akan menjadi salah satu filem yang menarik. Apatah lagi "The Philosophers" mengambil latar beberapa tempat yang menjadi ikon Indonesia --seperti Borobudur dan Monas-- dan efek visual canggih yang membuatkan filem ini harus ditonton. -Tribunnews







.

1 Penyokong CHELSEA:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail on February 8, 2013 at 10:11 AM said...

ingtkn betul2 jatuh.hehe~

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!