Friday, February 8, 2013

Pengasuh keji ini mendera bayi majikannya


Berhati-hati memilih pengasuh untuk bayi (baby sitter) anda. Jangan sampai bayi anda menjadi mangsa penderaan seperti yang dilakukan pengasuh berasal dari Krasnoyarsk, Rusia ini. Seorang pengasuh bayi berusia 55 tahun itu terbukti memukul anak majikannya yang berusia sembilan bulan hanya kerana bayi itu menangis. Aksi penderaan yang dilakukan pengasuh yang tidak disebutkan namanya didedahkan setelah majikannya, yang juga ibu bapa bayi curiga dan akhirnya memasang kamera tersembunyi di salah satu ruang rumahnya. Sejak awal seluruh anggota keluarga tersebut sudah merasa curiga dengan kelakuan si pengasuh. Ini adalah kerana, ketika keluarga tersebut pulang ke rumah, bayi itu selalu menangis tak berhenti.

Ternyata anak tertua dari keluarga melaporkan bahawa pengasuh yang sudah bekerja puluhan tahun tersebut memukul adik kecil mereka berulang kali ketika ayah dan ibu bayi keluar rumah. Mendengar hal itu, seluruh anggota keluarga terus bertanya mengenai aksi penderaan tersebut kepada si pengasuh. Namun, pengasuh itu menyangkalnya dan berdalih dan mengatakan bayi itu menangis akibat merasa diabaikan oleh seluruh anggota keluarga. Tak percaya dengan pengakuan si pengasuh, mereka memasang kamera tersembunyi untuk merakam detik-detik ganas itu. Hasil rakaman memang mengejutkan. Dalam video selama 2 minit 4 saat tersebut, terlihat jelas perlakuan keji pengasuh kepada bayi majikannya. Entah setan apa yang merasuk perempuan itu. Dengan keji dia membanting bayi ke atas stroller sebelum memukul kepalanya berkali-kali dengan dua tangan. Kejadian itu berulang setiap kali bayi itu mengeluarkan suara.

Dalam rakaman itu, bayi hanya terlungkup dan menunduk seperti takut untuk melihat pengasuhnya. Di akhir rakaman kelakuan iblis pengaush itu lebih parah. Untuk meredakan tangisan si bayi, dia mengambil sehelai tuala dan menutup seluruh badan bayi hingga kepala. Merasa terkejut, bayi terbangun, namun pengasuh kejam itu memukul kepalanya sehingga dia terdiam. Seluruh anggota keluarga yang menyaksikan rakaman itu sangat terkejut. Ternyata selama ini mereka memberi kepercayaan kepada pengasuh yang kejam untuk menjaga bayi mereka.

Rakaman itu segera diserahkan kepada polis. Pengasuh itu ditangkap. Selain menghadapi hukuman penjara selama tiga bulan, pengasuh itu juga didenda 500 poundsterling. Sejak dua hari dimuat turun oleh laman Liveleak, video penderaan itu sudah ditonton ramai orang di seluruh dunia. Berikut video kekejaman baby sitter yang diambil dari laman Youtube.com: http://www.youtube.com/watch?v=SyF1dsHCPZE -TheSun







.

5 Penyokong CHELSEA:

Solehah Shamsuddin on February 8, 2013 at 2:41 PM said...

teruk betul pengasuh ni. sekarang susah nak dapat pengasuh yang baik2. byk kes penderaan skrg ni

Unknown on February 8, 2013 at 3:10 PM said...

jahat Fullsoftwares

Ardini Humaira on February 8, 2013 at 3:15 PM said...

dni selalu runsing bila tinggal darwish ke pengasuh huhu


p/s: baru dapat bw! yeay! pecah rekod hari ni. lama betul tak bw... hehe

najiahs on February 8, 2013 at 3:33 PM said...

aiih...mcm2 la skrg nie..

Unknown on February 8, 2013 at 6:21 PM said...

sakitnya hati... kejam betul pengasuh tu... :((

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!