Friday, March 22, 2013

Gambar anak perempuan David Beckham yang pandai bergaya


MESKIPUN baru berusia 20 bulan, Harper Seven sudah pandai mengikuti jejak ibunya, Victoria Beckham yang suka berfesyen. Harper yang merupakan anak bongsu daripada empat beradik itu dilihat berjalan-jalan di khalayak bersama ayahnya, David Beckham. Tidak mahu kalah dengan penampilan ayahnya, Harper begitu bergaya dengan memakai kasut but tinggi berwarna oren.


Sambil menggenggam tangan David, Harper kelihatan cantik dengan tali kasutnya yang sama warna dengan bapanya itu. Ketika Harper dilihat penat, David telah menggendong anak bongsunya itu dan membawanya masuk ke dalam kereta. Meskipun kasut but itu untuk kanak-kanak lelaki tetapi Victoria tidak ragu-ragu memakaikannya kepada Harper.


"Kalau dia (Harper) membesar dan menjadi tomboy, saya maklum, kerana dia membesar dengan tiga orang abangnya. Saya tidak ada masalah dalam hal itu," ujar Victoria. Harper adalah puteri bongsu pasangan David dan Victoria Beckham. Tiga anak lelaki mereka iaitu Brooklyn, Romeo dan Cruz. Setelah menanti cukup lama, pasangan itu akhirnya dikurniakan anak perempuan. -DM





.

1 Penyokong CHELSEA:

oshin-jamel on March 26, 2013 at 2:33 PM said...

chumellllnyeeeee......

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!