Friday, March 1, 2013

Kisah seorang wanita yang sangat ketagih menyimpan rambut panjang


Seorang wanita China tidak memotong rambutnya selama 11 tahun dan kini ukuran rambutnya adalah sepanjang 6 kaki 7 inci. Wanita berusia 44 tahun ini hanyalah berketinggian 5 kaki, dan jika rambutnya terhurai ketika berjalan, ianya akan mencecah lantai. Cen, yang tinggal dalam Guigang, dalam Wilayah Guangxi, berkata 'Saya telah menyimpan rambut selama 11 tahun, dan saya agak ketagih kepadanya.' Menakjubkan, setiap kali keluar dari rumah, rambut Cen akan menjadi perhatian orang ramai.


Cen mengakui, selama ini, dia menyimpan khazanah rambutnya, jika ada yang gugur. 'Bermula dari tahun 2005, saya mula mengumpul rambut yang gugur atau tercabut ketika menyikat rambut. Biasanya saya dapat mengumpun rambut itu dengan berat 50g setahun.


Cen berkata, ramai orang telah menawarkan untuk membeli rambutnya, dan jumlah tertinggi yang dia pernah ditawarkan adalah 20.000 Yuan (£ 2,000). Dia tidak dapat mencuci rambutnya di bilik mandi kerana ianya terlalu panjang dan terpaksa mencucinya dengan baldi. Cen mencuci rambutnya setiap empat hari dan sangat mengambil berat mengenainya sehingga sampai saat ini, tidak terdapat walaupun sehelai uban. -DM






.

3 Penyokong CHELSEA:

Kisah Si Dairy on March 1, 2013 at 10:07 AM said...

wah...panjangnyer rambut die...
xterjaga rase rambut mcm tu

nini on March 1, 2013 at 10:57 AM said...

mak aih panjangnya....

Unknown on March 1, 2013 at 2:16 PM said...

Menyemak la panjang sgt..paras pinggang pn dh ok

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!