Monday, April 22, 2013

Apa kata Luis Suarez diatas insiden gigit tangan pemain Chelsea


Penyerang Liverpool, Luis Suarez memohon maaf kepada pemain Chelsea, Branislav Ivanovic setelah menggigit pemain itu dalam perlawanan yang berakhir dengan seri 2-2 di Anfield, malam tadi. "Saya sangat menyesal atas perilaku saya yang tidak boleh diterima pada pertandingan melawan Chelsea," demikian kenyataan Suarez. "Saya sudah meminta maaf dan cuba menghubungi Branislav Ivanovic untuk bercakap terus kepadanya. Saya juga meminta maaf kepada pengurus, rakan-rakan sepasukan serta semua orang di Liverpopol kerana telah mengecewakan mereka."


Pengurus Liverpool, Brendan Rodgers sendiri telah menegur pemain itu sebaik saja tamat perlawanan. "Setelah melihat rakaman video dan bercakap dengan Luis, perilakunya sungguh tidak dapat diterima dan saya telah menegurnya," ujar Rodgers.


Kelab itu bersedia menerima hukuman apapun yang mungkin dijatuhkan oleh FA akibat perbuatan Suarez. "Luis telah meminta maaf kelakuannya hari ini," tulis pengarah director Liverpool, Ian Ayre, dalam kenyataan rasmi yang disiarkan goal. "Kelakuannya tidak sepatutnya dilakukan oleh siapapun yang mengenakan seragam Liverpool dan Luis sedar telah mengecewakan dirinya sendiri maupun semua orang didalam pasukan." -goal






.

1 Penyokong CHELSEA:

Kamal Helmi on April 23, 2013 at 2:20 AM said...

Terbaik Suarez.... hahhahah lawak pon ade..

RM1000 ringgit untuk blogger!: Blogger Malaysia

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!