Friday, April 26, 2013

Selera besar pemain Manchester United, Robin van Persie


PENGGEMPUR berbisa Manchester United, Robin van Persie bertekad memastikan pasukan diwakilinya memperoleh banyak kejayaan selepas ini. Kelmarin, hatriknya ketika mengalahkan Aston Villa membantu United untuk menjulang trofi Liga Perdana Inggeris (EPL) buat kali ke-20. "Ini baru permulaan buat saya. Selepas ini saya cuba memenangi liga setiap tahun dan mengulanginya lagi pada musim akan datang.


"Saya ingin mengucup seberapa banyak piala yang dipertandingkan. Saya mahu dakap Piala FA, Liga Juara-Juara, Piala Liga Inggeris dan semua kejohanan yang kami sertai," katanya. Bekas pemain Arsenal itu sebelum ini kemarau kejuaraan sejak menyertai kelab yang berpangkalan di Emirates pada 2004. "Saya harus bagi kredit kepada seluruh pengurusan, pemain dan peminat yang menyokong United selama ini. Trofi EPL untuk anda semua," katanya. -AP





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!