Friday, May 24, 2013

Lihat lebih muda dengan solek


Kita semua ingin nampak 'terbaik' biasanya kita maksudkan muda. Terdapat banyak cara untuk membantu melambatkan proses penuaan. Sebagai contoh makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran, menggunakan pelindung matahari untuk membantu blok sinaran UV yang berbahaya, dan minum air yang banyak. Ada juga cara-cara yang boleh anda kelihatan muda dengan produk kecantikan.

LEMBAPKAN KULIT
Ini adalah perkara yang amat jelas, kerana semua langkah-langkah lain tidak bernilai jika anda tidak melakukan satu sama lain. Sapukan pelembap sebelum anda mula bersolek.

PILIH CONCEALER YANG SESUAI
Cari yang teksturnya 'creamy' dan lembut. Hindari produk yang terasa berminyak, kering atau padat, atau terasa sedikit berkapur. Concealer dijual dalam bentuk pot, stik dan tube.

PEMERAH PIPI
Selepas bertahun-tahun tersenyum ke cermin untuk mengasingkan pipi anda, anda kini boleh rehat. Wanita akan kehilangan lemak di wajah mereka apabila mereka berusia. Ambilkan kesempatan daripadanya! Sapukan pemerah pipi anda di sepanjang mata daripada tulang pipi anda.

BULU MATA
Gunalah pelentik bulu mata anda. Jika anda lebih daripada 35, anda perlu alat pelentik anda. Bulu mata akan meleperkan semakin anda berusia, dan anda perlu pemastikan segala-galanya mengikut graviti. Malah jika anda tidak memakai maskara, alat pelentik membuat mata anda kelihatan lebih besar dan lebih cerah.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!