Saturday, June 8, 2013

Berikutan insiden bunuh diri anak Michael Jackson.. Paris Jackson hanya inginkan perhatian?


Pelbagai persoalan timbul apakah yang menyebabkan anak mendiang Raja Pop Michael Jackson, Paris Jackson cuba membunuh diri pada awal pagi Rabu lepas. Ada yang mengatakan gadis berusia 15 tahun itu tertekan kerana berhadapan masalah teman lelaki, bergaduh dengan ibunya, Debbie Rowe, yang tidak membenarkannya ke konsert penyanyi rock Marilyn Manson serta dakwaan Michael Jackson bukanlah bapanya yang sebenar.

Kini muncul khabar angin terbaru mengatakan Paris telah berselisihan faham dengan abangnya, Prince Michael yang dikatakan tidak bersetuju dengan hubungannya bersama Rowe yang semakin rapat selepas kematian bapa mereka itu. "Mereka (Paris dan Prince) sangat rapat sehinggalah Debbie kembali. Paris ingin rapat dan mengenalinya. "Paris mahukan ibu kembali dalam hidupnya, tetapi Prince masih mengingati apa yang pernah dikatakan oleh Michael tentang Debbie. Prince merasakan Paris mengecewakan bapa mereka apabila mula rapat dengan Debbie," ujar satu sumber seperti dipetik dari Us Weekly.

Paris dilihat sering melawat Rowe, 54, di ladang kudanya di Palmdale, California. Rowe pernah mengahwini bapanya dari tahun 1996 sehingga 1999. Prince, 16, dan Paris dilaporkan seringkali bergaduh disebabkan perkara itu dan ia membuatkan Paris sedih dan tertekan kerana mereka sangat rapat sebelum ini. Sementara itu pihak polis Los Angeles percaya Paris tidak berniat untuk membunuh diri, sebaliknya inginkan perhatian. Dipetik dari TMZ, satu sumber memberitahu, "Dia sememangnya ingin diselamatkan, lebih-lebih lagi selepas dia membuat panggilan panggilan ke talian bantuan bunuh diri.

"Ianya tidak masuk akal. Jika anda ingin membunuh diri tetapi menghubungi talian bantuan, sudah pasti pihak di sana akan mendapatkan bantuan ambulans ke rumah anda." Sumber itu turut memberitahu Paris telah mengelar pergelangan tangannya menggunakan pisau pemotong daging dan dalam keadaan sedar apabila bantuan tiba. Tidak kira apa masalah yang dihadapi olehnya, kami berharap Paris dapat bersabar dan melaluinya dengan tenang. -TMZ






.

1 Penyokong CHELSEA:

beat on June 8, 2013 at 9:01 PM said...

totally post traumatic

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!