Monday, June 24, 2013

MEH, SANDAR PADA AKU! -AIFA BATRISYA



MEH, SANDAR PADA AKU! -AIFA BATRISYA | Siyes tak sangka, jalan cerita novel ni sangatlah memikat hati.. hehe, tersengih-sengih sorang lulu masa baca tau.. Cerita mengisahkan seorang lelaki, Doktor Syed yang sangat pelik orangnya. Berhadapan perempuan umpama satu ancaman yang harus dijauhi sehinggakan dia sering disalah tafsir sukakan lelaki.. Huhu.. Tapi semua itu berlaku ada sebabnya. Namun apa yang peliknya, Doktor Syed menerima seorang pelajar praktikal, Afnan Tasneem.. ye perempuan.. Bermulalah putaran hidup yang sangat berbeza buat Doktor Syed.

Tiba-tiba Doktor Syed jadi abang tiri Afnan Tasneem bila mama Afnan Tasneem berkahwin dengan papa Doktor Syed. Dan mereka terpaksa tinggal serumah. Dalam tak sedar, Doktor Syed ada hati dengan adik tiri sendiri. Apatah lagi bila sepupu Doktor Syed sendiri, Syed Emir dah jatuh hati dengan Afnan Tasneem yang lebih mesra dipanggil Anim. Melihat ada cinta anaknya buat anak tirinya, papa Syed nekad mempertunangkan mereka. Doktor Syed dengan Aleesya dan Anim dengan Syed Emir. Satu kejadian yang tak dijangka berlaku apabila mama dan papa mereka terkorban diluar negara. Sedih melihat Anim yang keseorangan, Doktor Syed mengahwininya. Bermulalah perjalanan hidup mereka sebagai suami isteri. Baru saja Anim mula menyayangi suaminya, mereka diduga dengan keadaan Aleesya yang menghidap 'mental disorder' akibat kecewa. Doktor Syed di minta untuk mengahwini Aleesya, dalam erti kata lain, Anim bakal dimadukan. Dengan membawa hati yang rajuk, Anim pergi meninggalkan Doktor Syed.

Adakah Doktor Syed akan mengahwini Aleesya? Bagaimana pula dengan Anim? Dan pada suatu hari, Syed Emir pula kembali menagih kasih..Apa akan terjadi dengan hubungan suami isteri ini?? Jom dapatkan novel yang sangat best ini..

.


Tajuk : Meh, sandar pada aku!
Penulis : Aifa Batrisya
Halaman : 581 muka surat
Harga : RM22/RM25



P/S - Fully recommended by Lulu Caldina






.

7 Penyokong CHELSEA:

Hanis Azla on June 20, 2013 at 3:22 PM said...

sinopsisnya ckp menarik.. rasa tertarik utk membacanya..

Hanis Azla on June 20, 2013 at 3:22 PM said...

sinopsisnya ckp menarik.. rasa tertarik utk membacanya..

Waazin on June 20, 2013 at 9:46 PM said...

haa.. dia kaki novel rupanya.. (^_^)

Unknown on June 21, 2013 at 12:00 AM said...

Harap-harap cerita tak cliche. hihi.

didielife on June 21, 2013 at 9:07 AM said...

hmm belom ada dalam koleksi dd lagi ni.. menarik,tertarik dan harus beli aaaar..

Leadership Developmant Training on June 22, 2013 at 12:33 PM said...

sinopsisnya menarik :)

salam kenal dari kami outbond di malang :)
jangan lupa kunjungi kami di website kami : http://www.nolimitadventure.com/

Hani Rahman on June 22, 2013 at 2:24 PM said...

Lama nyer x beli novel ...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!