Friday, June 21, 2013

Raja Azmi sah akan bertunang.. Inilah kekasih Raja Azmi


Raja Azmi sah akan bertunang.. Inilah kekasih Raja Azmi | Selepas hampir setahun bergelar janda, penerbit sensasi Raja Azmi Raja Sulaiman bakal bertunang dengan jejaka pilihannya, Mohd Eddie Ghazali pada 15 Julai ini. Menurut laporan Harian Metro, Raja Azmi dan Eddie yang merupakan bekas anggota kumpulan rock tahun 1990-an, CRK yang pernah popular dengan lagu "Cinta Dan Airmata" ini sudah menjalinkan hubungan cinta sejak lima bulan yang lalu. Bercerita tentang hubungan mereka, Raja Azmi, 54, memberitahu mereka berkenalan pada Januari lalu melalui anak saudara Eddie yang merupakan jurulatih di sebuah gimnasium di Kota Damansara yang selalu dikunjunginya.

"Mulanya kami berdua hanya bersahabat namun lama-kelamaan terbit pula perasaan sayang kerana Eddie sangat mengambil berat mengenai diri saya dan mahu mendekati anak-anak saya. Kami juga selalu berbincang dan berkongsi masalah bersama-sama," ujarnya. Raja Azmi turut memberitahu pemain gitar bass CRK yang berusia 45 tahun ini telah kehilangan isteri enam tahun yang lalu dan sejak daripada itu, dia hanya ditemani dua orang anak lelakinya, Daniel, 21, dan Effy, 19. Pasangan ini bercadang untuk mendirikan rumah tangga pada 15 September akan datang dan Raja Azmi memberitahu dia ingin perkahwinan keduanya itu dilakukan mengikut adat Melayu kerana dia masih mempunyai ibu dan abang.


"Eddie juga masih mempunyai ayah dan ibu. Dia anak anggota polis yang berasal dari Kuala Pilah, tetapi dibesarkan di Kuala Lumpur. Saya akui sangat bahagia kerana seluruh keluarga kami dapat menerima hubungan ini. Doakan kebahagiaan kami," tambahnya lagi. Terdahulu Raja Azmi pernah mendirikan rumah tangga bersama bekas jaguh badminton negara, Mohd Jalani Sidek. Walaubagaimanapun hubungan yang terbina sepanjang 28 tahun itu musnah dan pasangan ini sah bercerai pada 27 Jun tahun lalu. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan tiga orang anak iaitu Puteri Suraya, 28, Puteri Suaida, 24, dan Megat Deli, 19.





.

2 Penyokong CHELSEA:

Kisah Si Dairy on June 22, 2013 at 8:13 AM said...

wah..nampak muda jugak lelaki tu..untung la...hehe

mizi on June 22, 2013 at 11:05 PM said...

Nampak je muda

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!