Wednesday, July 10, 2013

GILER KAU? - DYADILA





GILER KAU? - DYADILA | Permulaan pertemuan yang sangat pahit namun tak sengaja antara dua insan, Syed Shahrul dan Intan Azura. Bermula dari situ, apatah lagi bila mereka ditakdirkan menjadi 'jiran' menjadikan keadaan mereka seringkali serba tak kena. Mereka sering saja bertengkar. Mujurlah emak Syed Shahrul baik dan rapat dengan Intan Azura. Walaupun seringkali bertengkar dengan Syed Shahrul, Intan Azura sering saja berada di rumah jirannya itu.

Kemunculan Lokman Hakeem menjadikan Intan Azura mula merasa apa ertinya cinta. Lokman Hakeem yang sangat menyintai Intan Azura nekad memperisterikannya. Namun, dihari pernikahan mereka, Lokman Hakeem tidak muncul. Mengelak dari malu, Intan segera dinikahkan dengan Syed Shahrul. Intan yang kekok, merasa Syed Shahrul menikahinya hanya kerana menjaga maruahnya. Walaupun sudah bergelar isteri, Intan Azura tetap tinggal dirumah sebelah. Namun sebenarnya jauh di lubuk hati si suami, dia mulai menyintai wanita yang sudah bergelar isteri itu.

Kebahagiaan yang baru berputik diantara mereka diduga dengan kehadiran semula Lokman Hakeem yang berniat meraih semula cinta Intan Azura. Begitu juga Zaireen Amalina yang terlalu menggilai Syed Shahrul sejak sekian lama. Apakah pilihan suami isteri ini? Adakah mereka akan meneruskan hubungan mereka, atau memilih yang lain saja? Dan apakah alasan disebalik kehilangan Lokman Hakeem di hari pernikahannya dengan Intan Azura?

Sebuah kisah yang menarik untuk dibaca. Marilah dapatkan novel terbaik ini hasil tulisan Dyadila..


Tajuk : Giler kau?
Penulis : Dyadila
Halaman : 1166 muka surat
Harga : RM38/RM41





P/S - Fully recommended by Lulu Caldina





.

2 Penyokong CHELSEA:

missshoji on July 10, 2013 at 11:23 PM said...

Lulu dah baca ke? Rasa nak beli pulak :)

Lulu Caldina on July 11, 2013 at 9:32 AM said...

@missshoji sebab dah bacalah lulu review :)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!